خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد:

 قدرت ما مبتنی بر قدرت شهیدان است

 قدرت ما مبتنی بر قدرت شهیدان است
سردار آتانی با اشاره به حضور رئیس جمهور در صحن سازمان ملل افزود: حضور مقتدرانه رییس جمهور ایران در سازمان ملل و به دست گرفتن قرآن در مقر سازمان ملل نشان داد که قدرت ما مبتنی بر قدرت شهیدانمان است.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم یادواره شهدای شهریور که شامگاه گذشته در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد بیان کرد: پدران و مادران شهدا دنیا را پشت سر گذاشتند و امروز ما در سیره والدین شهدا زندگی می کنیم، روزی که فرزند را روانه جبهه کردند تا به شهادت رسیدند و لذا همه ما فرزندان ایمانی شهدا هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: قبور شهدا را بشوییم و بر مزار پدران و مادران شهید حاضر شویم و به آنها بگوییم که همه ما فرزندان ایمانی شما هستیم. رهبر انقلاب فرمودند؛ در دفاع مقدس مشخص کنیم چه کسانی در برابر ملت و شهدا ایستاده بودند، نگذارید این قضیه تحریف شود.

سردار آتانی عنوان کرد: دشمن همه ملت ایران صدام نبود بلکه ریشه همه خباثت ها آمریکاست که ۴۵ سال با عمله های خویش علیه ایران اقدام کردند. سپاه، ارتش، بسیج در برابر دشمن جنگیدند بلکه ایمان مردم و حمایت از جبهه حق توسط مادران و پدران شهدا جنگیدند و قدرت نبرد به رزمندگان دادند.

 وی تشریح کرد: مادر شهید بودن صبر و بزرگی می خواهد که خدا بهترین سعادت را نصیب این عزیزان کرده است. به فرزندان خویش در فضای مجازی می گوییم دشمن و شیطان بزرگ با مرعوب سازی ذهن ها به دنبال تحقیر و نا امیدی شماست تا دوباره استیلای خود را محقق کند.

 فرمانده ارشد نظامی استان قزوین اظهار کرد: صدام و حامیانش نمی دانستند که خوزستان کربلای ایران است و اعلام کردند بقیه مصاحبه در تهران انجام شد اما یک وجب از خاک وطن را به بیگانه ندادیم. در ۴۰۰ سال گذشته بیش از ۲۵ جنگ رخ داد و هر بار بخشی از خاک وطن را دادند و در مواردی بدون شلیک یک گلوله از ترس خاک ایران را دادند اما هرگز به تهران نرسیدند و خودشان به گورستان تاریخ پیوستند. دشمنان با حقارت تمام با اینترنشنال به دنبال زمین زدن ملت بودند.

سردار آتانی با اشاره به حضور رئیس جمهور در صحن سازمان ملل افزود: حضور مقتدرانه رییس جمهور ایران در سازمان ملل و به دست گرفتن قرآن در مقر سازمان ملل و آنها که قرار بود جماعتی را جمع کنند تا در امتداد مسیر تجزیه ایران را پیگیری کنند اما به تعداد انگشتان دست نتوانستن نیرو سازماندهی کنند، نشان داد که قدرت ما مبتنی بر شهیدانمان است.

 وی تصریح کرد: امام راحل فرمود؛ راه قدس از کربلا می گذرد. وقتی سپاه محمد رسول الله(ص) با فرماندهی احمد متوسلیان به زبدانی سوریه رفتند تا علیه اسراییل اقدام نظامی کنند امام راحل دستور بازگشت دادند و فرمودند مگر جوانان ضاحیه مرده اند؟ لذا حزب الله تشکیل شد و بزرگترین نیروی نظامی در مرزهای فلسطین اشغالی به وجود آمد.

سردار آتانی در پایان گفت: باید مسیر شهدا را با تربیت انسان های صالح ادامه دهیم. این مسیر نورانی خلق قدرت و حماسه می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار