خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رحیمی:

برنامه‌های فرهنگی برای نتیجه‌بخش بودن باید متنوع و هدایت شده باشند

همدان-مروج فرهنگی حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) دمق گفت: باید برنامه‌های فرهنگی از ویژگی‌های تنوع، انگیزه، ابتکار، برنامه‌ریزی و هدایت شده برخوردار باشند تا نتیجه بخش باشد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رحیمی در جلسه شبکه روشنگران حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) دمق به بیان چرایی شبکه سازی وسیع فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: وقتی انسان نقطه مقابل خود را نگاه می‌کند یک جبهه می‌بیند که ساختار جبهه مقابل انقلاب اسلامی عبارت از فرهنگی سیاسی غرب، سرمایه داری خطرناک، صهیونیست با اهداف مشخص و ارتجاع فکری و خوک صفت است.

وی در مورد اینکه در مقابل این جبهه چه باید کرد؟ گفت: باید برنامه‌های فرهنگی از ویژگی‌های تنوع، انگیزه، ابتکار، برنامه‌ریزی و هدایت شده برخوردار باشند تا نتیجه بخش باشد.

مروج فرهنگی حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) دمق افزود: افراد و حتی مجموعه ها به تنهایی قادر به انجام این کار نیستند، مگر با تشکیل جبهه و باید کار وسیع انجام داد و جبهه فرهنگی به وجود آورد.

وی در ادامه به مطالعه کتاب انسان ۲۵۰ ساله اشاره که بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی أئمه معصومین (ع) است، تاکید کرد و گفت: این امر موجب آشنایی و معرفت و شناخت بیشتر از سبک و سیره زندگی سیاسی و مبارزاتی اهل بیت (ع) می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار