امام جمعه اردل با تبریک هفته دفاع مقدس ۳عنصر معنویت، عقلانیت و حضور مردم را عامل پیروزی‌های دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۰۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی، اظهار داشت: گنجینه دفاع مقدس، گنجینه تمام نشدنی ملت ایران است و هر جایی توانستیم از این گنج‌ها استفاده کنیم پیش رفتیم.

وی،در توضیح عامل اول یعنی معنویت گفت: امروز در این نزاع تمدنی با دنیای مادی و منحط غربی که برپایه اومانیسم بنا شده نمی‌توانیم بدون معنویت و دین حرکت کنیم.

امام جمعه اردل، با توضیح عنصر حضور مردم در جنگ ۸ساله، حضور مردم را در تمام صحنه‌ها گره‌گشا دانست و افزود: امروز شرایط سخت تر از کربلای ۴ نیست، امروز موانع بیشتر از پنج ضلعی‌ها و مثلثی های کربلای ۵ و رمضان نیست، خدای والفجر ۸ در میانه رودخانه وحشی اروند همان خدای امروز است و خدای شرایط سخت و نفس گیر اقتصادی سال ۶۴ و ۶۵ امروز هم هست.

حجت الاسلام محمدی، ادامه داد: اگر با همان روحیه، با همان عزم و بکارگیری همان عناصر عزت بخش یعنی معنویت، عقلانیت و بمیدان آمدن مردم پیش رفتیم مطمئن باشید نصرت الهی خیلی زود خواهد آمد و گره‌ها باز خواهد شد.

وی، در پایان ضمن ابراز نگرانی از تکرار بحرانهای طبیعی سال گذشته و با اشاره به سابقه سیل سال قبل باتوجه به پیش بینی های بارندگی، از مسئولین و مردم خواست تا قبل از حادثه تدبیر لازم صورت پذیرد.

ارسال نظرات