فرماندار ساوه گفت: شما دانش آموزان سعی کنید با تزکیه نفس، انس با قرآن و نماز با خداوند متعال ارتباط خوبی ایجاد کنید چرا که باعث پیشرفت علمی و معنوی شما می شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۵۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ مهدی الیاسی فرماندار ساوه در اولین روز از سال تحصیلی جدید با حضور در دبیرستان دوره اول فرزانگان این شهرستان، تزکیه نفس، انس با قرآن و ارتباط با خداوند متعال را رمز پیشرفت علمی و معنوی دانست و گفت: شما دانش آموزان آینده سازان کشور خواهید بود و آینده این کشور در دستان شماست.
وی با بیان اینکه انسانیت، با وظیفه انسانی خود نمود پیدا می‌کند، افزود: انشاءالله شما با خدمات و تلاش های دلسوزانه خودتان آینده سازانی خواهید شد که ایران اسلامی به شما افتخار خواهد کرد.
فرماندار ساوه تصریح کرد: از الان سعی کنید با تزکیه نفس، انس با قرآن و نماز با خداوند متعال ارتباط خوبی ایجاد کنید چرا که باعث پیشرفت علمی و معنوی شما می شود.
الیاسی از دانش آموزان سمپاد خواست که با درس خواندن و ایجاد معنویت و اخلاق محوری، انسان های تأثیرگزاری در جامعه باشند و همینطور به عنوان یک شهروند خوب مؤمن و نمونه وظایف خود را در قبال شهر و کشور خود انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار