رڗه موتوری اقتدار بسیجیان همزمان با اغاز هفته دفاع مقدس در زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۹۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زابل موتور سواران بسیجی حوزه های مقاومت بسیج و گردان امام علی علیه السلام و نیروی انتظامی با عبور از میادین و خیابانهای اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرماتده ناحیه مقاومت بسبج زابل در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت به نمایش گڎاشتن اقتدار و امادگی بسیجیان برای مقابله با هر گونه تهدیدات دشمن را از اهداف برگزاری این رژه دانست و اظهار داشت اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت مجاهدت و رشادت واز خود گدشتگی رزمندگان دوران ارزشمند دفاع مقدس است .
فرمانده سپاه زابل با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و تجاوز رژیم بعث صدام را به شکست تبدیل کردند و ما و نسل جوان از این دفاع مقدس درس مقاومت و استقامت را اموخته ایم و به مستصعفین عالم که امام عظیم الشان فرمودند ما انقلابمان به تمام گیتی صادر می کنیم یکی از دستاوردهای انقلاب که به مستضعفین عالم اموختیم استقامت ومقاومت در برابر زور گویان و مستکبرین است .
وی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس با الگو گرفتن از نهضت عاشورا و قیام سید الشهدا فرهنگ ایثار و شهادت را بار دیگر زنده نمودند و شهدای گرانقدر ما رهه صد ساله را یک شبه طی نمودند و به بالاترین درجات معنوی رسیدند .
گفتنی است این رژه موتوری از مصلی المهدی زابل آغاز و مزار شهدای این شهر پایان یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار