رزمایش اقتدار، توان رزمی و آمادگی دفاعی گردان امام علی(علیه السلام) شهرستان خوشاب با هدف مقابله با نا آرامی ها و خنثی سازی اقدامات خرابکارانه در زمان بحران و اغتشاشات در سطح شهرستان تمرین و بازآموزی شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۸۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
اجرای رزمایش اقتدار و صلابت گردان امام علی(علیه السلام) در خوشاب + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خوشاب، همزمان هفته دفاع مقدس گردان امام علی(علیه السلام) خوشاب با اجرای رزمایش اقتدار، توان رزمی و آمادگی دفاعی خود را در زمان بحران و اغتشاشات با بهره گیری از آموزش های تخصصی مقابله با نا آرامی ها و خنثی سازی اقدامات خرابکارانه در سطح شهرستان تمرین و بازآموزی کردند.

 این رزمایش در حضور اعضای شورای تامین خوشاب در مرکز این شهرستان انجام شد و اعضای گردان گذراندن بیش از 10 ساعت، آموزشی های تخصصی لازم را جهت مقابله با هرگونه نا امنی را طی نمودند و بصورت ویژه آموزش حرکات تخصصی موتور سواری در مواقع بحران را آموزش دیدند.

 فرمانده ناحیه خوشاب با قدردانی از اعضای گردان امنیتی امام علی(علیه السلام) و اعضای شورای تامین شهرستان که در این رزمایش حضور موثر داشتندگفت: با اجرای سلسله آموزش های تخصصیی و رزمایشات متعدد طی برنامه ریزی های آینده در جهت برقراری، ایجاد امنیت پایدار و مقابله با هرگونه ناامنی و اقدامات خرابکارانه سعی می گردد همواره چتر امنیت در جهت رفاه مردم شریف و شهید پرور شهرستان خوشاب با توکل به خداوند متعال گسترانیده شود.

عکس/ وحید کاشکی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها