مسئول کانون بسیج هنرمندان اسفراین از اجرای نمایش خیابانی نقطه صفر مرزی در اسفراین خبر داد و گفت این تئاتر به مناسبت هفته دفاع مقدس به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۲۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مسئول کانون بسیج هنرمندان اسفراین از اجرای نمایش خیابانی نقطه صفر مرزی در اسفراین خبر داد و گفت این تئاتر به مناسبت هفته دفاع مقدس به نمایش در می‌آید.
محمد یحیی آبادی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان در خراسان شمالی درباره تئاتر نقطه صفر مرزی اظهار کرد: این نمایش در اولین روز از هفته دفاع مقدس در پارک‌ها و میادین استان به اجرا در آمد.
وی افزود: نمایش خیابانی و تک بازیگره نقطه صفر مرزی به نویسندگی پژمان شاهوردی، کارگردانی مخدره شفیعی‌راد و بازیگری مهدی بختور از هنرمندان انجمن تئاتر بسیج هنرمندان استان اجرا شد.
به گزارش بسیج هنرمندان، موضوع نمایش نقطه صفر مرزی، درباره جانبازان اعصاب روان بوده و روایتگر داستان زندگی مردی به نام مراد است که به خاطر ترکش‌ها و موج انفجار دوران جنگ زندگی عادی خود را از دست داده است و هنوز فکر می‌کند در منطقه جنگی به سر می‌برد و باید تا پای جان مدافع خاک وطن باشد‌. این نمایش تا پایان هفته دفاع مقدس هر روز عصر در پارک‌ها و خیابان‌های استان اجرا می‌شود.

ارسال نظرات