فرمانده سپاه میانه:

دفاع مقدس، جهان اسلام را مقتدر کرد

تبریز- فرمانده سپاه میانه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی میانه با تشریح دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، جهان اسلام را مقتدر و شکست‌ناپذیر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۶۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی کار برای رضای الهی و خدمت به مردم را مهمترین خصوصیات شهدا و موجب تقدس بخشی به امورات زندگی عنوان کرد و بر پیروی از این سیره شهدا تاکید کرد.

   وی بزرگترین مانع حرکت و عامل سقوط انسان را غفلت دانسته و با تشریح انواع غفلت، خطرناک‌ترین غفلت را غفلت از عفت دانست و اظهار داشت: در راه امر به معروف به تاسی از امام حسین علیه‌السلام برای برچیده شدن منکرات از جامعه تا پای جان خواهیم ایستاد.

   فرمانده سپاه میانه با تشریح دستاوردهای دفاع مقدس؛ رسوایی دشمن، همبستگی و اتحاد ملت، رشد باورهای دینی و معنوی، خودباوری و ایمان، ایثار، سازماندهی گروه های جهادی، بانوان و نیروهای مردمی، شکوفایی استعدادها و پیشرفت های شگفت انگیز در سایه این پرورش استعدادها، و در راس آن بسیج را مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: تفکر بسیجی یک ایدئولوژی کارآمد برای تبدیل شدن به الگویی بی بدیل در جهان شده است و افتخار فرماندهان نیروهای مسلح ما بسیجی بودن است و حضور ارزشمند بسیج در صحنه ها مایه مباهات و غرورآفرین است.

   بیرامی اقتدار روزافزون قدرت و اقتدار کشور و جهان اسلام در منطقه و جهان را از دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: به برکت دفاع مقدس، پایان عمر طمع جهانخواران فرا رسیده است، از گسترش رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری شده، ایران الگویی از استکبارستیزی و پیشرفت در سایه اسلام و انقلاب شده و نقش وجایگاه سیاسی و بین المللی ایران در امنیت منطقه غیرقابل انکار است.

   وی با اشاره به روند رو به رشد محبوبیت اسلام در جهان و روند رو به زوال استکبار و نابودی ترفندها و نقشه های آنان، آفرینش جلوه های زیبا و عاشقانه میلیون‌ها جوان در کاروان اربعین حسینی را نشانی آشکار از شکست راهبردهای دشمن دانست.

   بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین صبحگاه مشترک و رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در تیپ ۳۶ پمکا میانه برگزار شد.

ارسال نظرات