فرمانده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

تاکنون کلید ۲۳ واحد مسکن به مددجویان عباس آبادی تحویل شد

فرمانده سپاه کربلا گفت: از مجموع تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان عباس آباد منعقد شد مقرر شد ۲۷و احد مسکونی ساخته و تحویل نیاز‌مندان شود که تا کنون ۲۳و احد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۳۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،، به مناسبت هفته دفاع مقدس، پروژه‌های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان عباس آباد و دو واحد مسکن مددجویی با همکاری گرو‌های جهادی و بسیج و نهاد‌های حمایتی کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی عصر امروز با حضورسردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلابه بهره برداری رسید.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با کمک کمیته امداد حضرت امام (ره)، شوراها، دهیاری‌ها، گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه مقاومت بسیج، ۲ واحد مسکن به نیازمندان این شهرستان اهدا شد تا شاهد لبخند رضایت بر لبان این عزیزان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: از مجموع تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان عباس آباد منعقد شد مقرر شد ۲۷و احد مسکونی ساخته و تحویل نیاز‌مندان شود که تا کنون ۲۳و احد به بهره برداری رسید.

به گفته سردار مسلمی برای دو واحد مسکن که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید ۸۲۵ میلیون تومان و برای ۲۷ واحدی که مقرر شد تحویل نیازمندان شود ۱۱ میلیارد تومان اختصاص یافت تا سرپناهی برای افراد نیازمند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها