سردار کریمیان:

هوشیاری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

زنجان _ پیشکسوت جهاد و شهادت گفت:هوشیاری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۷۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همایش زنان ایثارگر صبح امروز سه شنبه (۴ مهر ماه) با حضور سردار غلام عسگر کریمیان، پیشکسوت جهاد و شهادت، سردار کرمی، فرمانده سپاه استان و جمعی از بانوان انقلابی و جهادی در سال اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

هوشیاری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

در این مراسم سردار کریمیان، پیشکسوت جهاد و شهادت با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال۵۷ به رغم میل باطنی دشمن پیروز شد، اظهار داشت:این پیروزی در حقیقت موجب برهم زدن فتنه‌های دشمنان شد و با توجه به ماهیت ظلم ستیزی و استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی ما متاثر از فرهنگ عاشورایی در مقابل دشمنان نظام صف آرایی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای تجزیه ایران و تحریف دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره در حال جنگ است، افزود:با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت ملت ایران نتوانست به اهداف خود برسد.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه توطئه دیگر تحریف انقلاب توسط گروهک‌های منافق و توطئه دیگر کودتای نوژه بود، عنوان کرد: با هوشیاری نیرو‌های نظامی این توطئه نیز نقش بر آب و شکست خورد.

هوشیاری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

وی گفت: دشمن با توجه به شناخت نسبت به ضعف‌های نیروی‌های مسلح پس از پیروزی انقلاب اسلامی به علت تحولات عظیم با یک حمله برق آسا به دنبال تجزیه خوزستان و برچیده شدن اهداف انقلاب اسلامی جنگ را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در برآورد اطلاعاتی خود دچار خطای محاسباتی بزرگ شد، خاطرنشان کرد:ملت ایران برای دفاع از کشور خود به پا خواستند و با قدرت ایمان و اعتقاد در دفاع از کشور به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و برای مقابله با دشمن ایستادگی کردند.

پیشکسوت جهاد و شهادت با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشتند و بیشترین آمار شهیدان به تعداد ۳۶ هزار نفر به قشر دانش آموزان اختصاص دارد، اذعان کرد:این جانفشانی‌ها وظیفه خطیر و سنگین بر دوش ما گذاشته است و امروز ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

هوشیاری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

این مسئول با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس مانع بزرگی به نام بنی صدر وجود داشت، افزود:این لیبرال منافق اجازه پیوند میان ارتش و نیرو‌های مردمی و سپاه را نمی‌داد و همین مسئله باعث ایجاد رخنه در جبهه مقاومت شد و به همین علت در سال اول جنگ موفقیتی نداشتیم و فقط توانستیم مقابل پیش‌روی آن بایستیم.

سردار کریمیان اضافه کرد:پس از عزل او توسط مجلس و حکم امام راحل اتحادی بین نیرو‌های مسلح ایجاد شد و قرارگاه خاتم الانبیا تشکیل و عملیات‌هایی همچون فتح المبین، عملیات کربلا و الی بیت المقدس به پیروزی رسیدیم و دشمن صد‌ها کشته داد.

هوشیاری و بصیرت مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

وی اظهار داشت: در عملیات بزرگ بیت المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ که به آزادسازی خرمشهر منجر شد دشمن ۳۵ هزار تلفات داد و ۱۹ هزار نفر از نیرو‌های حزب بعث اسیر شدند.

پیشکسوت جهاد و شهادت با اشاره به عملیات رمضان، خاطر نشان کرد:عملیات تهاجمی گسترده نیرو‌های مسلح ایران، در جنگ ایران و عراق بود که ۱۷ روز طول کشید و این عملیات در تابستان ۱۳۶۱ در جنوب عراق، شمال‌شرقی شهر بصره و در منطقه شلمچه انجام شد.

این پیشکسوت با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با عملیات گسترده علاوه بر پاکسازی خاک کشور از وجود دشمن، آن‌ها را در درون خاکشان نیز تعقیب کردیم، ادامه داد: این اقدامات در سایه مجاهدت‌های شهیدان و پشتیبانی مردم در جبهه‌ها انجام شد.

سردار کریمیان با بیان اینکه دفاع مقدس در سایه مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به پیروزی رسید، گفت: بانوان و خانواده رزمندگان اسلام در پشت جبهه‌ها نقش بسزایی داشتند این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که توانستیم از کشور دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه در اسلام مقام والایی برای زن پیش بینی شده است، گفت: وظیفه زن حفظ کیان خانواده و موجب آرامش خانواده است.

این مسئول با اشاره به اینکه زن به عنوان ریحانه در خانواده سرپرستی را برعهده دارد، افزود:در اسلام و قرآن کریم ارزش بسیاری به مقام زن آمده است.

وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان است و این عزیزان برای دفاع از اسلام از همسران و فرزندان خود گذشتند.

سردار کریمیان با اشاره به جنگ شناختی افزود:در این نوع جنگ هدف دشمن حمله به اعتقادات ملت است و الگو گرفتن از غرب گرایی و بزرگ نمایی مشکلات جامعه و سیاه نمایی است.

این مسئول ادامه داد: امروز با بحران ایدئولوژیک روبه رو هستیم و متاسفانه نوجوانان و جوانان مورد حمله دشمن قرار گرفته اند.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: شناخت راه شهدا مهم است و امروز دشمن با رسانه و فضای مجازی اعتقادات و باور‌های دینی را نشانه رفته و به گفته مقام معظم رهبری دشمن وارد آشیانه شده است و امروز متاسفانه هنوز متوجه هجوم فرهنگی در جامعه نیستیم.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه در جنگ شناختی دشمن از چند سلاح اعتماد زدایی، ناامید سازی جامعه، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت، از بین بردن مشروعیت‌های جامعه است، تاکید کرد: معرفی افراد فداکار و ایثارگر و شهدا موجب تشویق مردم به ایثار و فداکاری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار