به مناسبت هفته دفاع مقدس

همایش جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب در شهرستان عسلویه برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۹۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در مصلی امام جمعه امام خمینی(ره) با حضور دانش آموزان ، فرهنگیان، پیشکسوتان و مسئولین این شهرستان برگزار شد.

اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم النبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت:رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت، ایمان و اعتقاد قلبی و پیروری از ولایت فقیه در جنگ نا برابر توانستند ابهت تو خالی دشمنان بشکنند و درس بزرگ ایستادگی و مقاومت را به دنیا یاد دهند.

همایش جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب در شهرستان عسلویه برگزار شد

وی افزود: امروزه هم بایستی با حقظ وحدت  و اعتقاد و ایمان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد  و با بصیرت انها را خنثی کرد چرا که دشمن با جنگ ترکیبی که به راه انداخته است جوانان کشور عزیزمان را هدف قرار داده  است  و ما وظیفه داریم جهاد تبین که مهمترین راهبرد برای اگاهی دادن به جوانان است جوانان را بیدار کنیم و حماسه های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

سرهنگ تاجیک در ادامه تصریح کرد: خود باوری در جهاد تبین برای جوانان و نوجوانان باید به عنوان یک فرهنگ حاکم شود تا با استفاده از این رسالت مهم فرهنگ ما می توانیم بار دیگر به نسل جدید منتقل شود.

همایش جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب در شهرستان عسلویه برگزار شد

فرمانده سپاه خاتم النبیاء(ص) شهرستان عسلویه در پایان اذعان کرد: دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ و نیرنگ همراه است به دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است و باید نسبت به توطئه های آنها همواره هوشیار بود. و انشالله همه ما بتوانیم در آزمون بزرگ گام دوم مثل گام اول پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار