جلسه تبیین، روشنگری و هم افزایی هیات‌های ورزشی مازندران برگزار شد

ساری- جلسه تبیین، روشنگری و هم افزایی هیات های ورزشی با حضور سرهنگ غفارپور معاون تربیت بدنی و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۸۱۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ غفارپور معاون تربیت بدنی سپاه کربلا و مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در  جمع هیات‌های ورزشی گفت: باید معنویت و اخلاق را در ورزشکاران ایجاد کرد و اگر به دنبال رواج فرهنگ بصیرت، معنویت و آمادگی جسمانی در جامعه هستیم باید ورزش همگانی را رواج دهیم.

سرهنگ غفارپور توجه ویژه به حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اخلاقی را اشاره کرد و افزود: نامگذاری مسابقات بنام شهدای شاخص باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون تربیت بدنی و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در هیات های ورزشی، ترویج گروه های جهادی در ورزشی از مباحثی است که باید مورد توجه باشد.

سرهنگ غفارپور با تاکید بر اهمیت موضوع تبیین تاکید کرد: انتظار است اعزام های راهیان نور ورزشکاران در قالب آشنایی با پیشرفت نظام و دستاوردها هم صورت گیرد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا بیان داشت: همانطور که در حوزه مدال آوری رتبه برتر را در کشور داریم در بحث فرهنگی هم باید تلاش کنیم تا پیشگام باشیم.

سرهنگ غفارپور افزود: تقویت و توجه به بخش بانوان در اولویت قرار گیرد چون بیشتر جامعه هدف ما بانوان هستند.

معاون تربیت بدنی و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران با اشاره به اینکه، هیات ها نقش بسیار مهمی در جامعه می‌توانند داشته باشند، گفت: توجه به ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه نمی دهند در نظر گرفته شود و اهدای مدال به خانواده های شهدا نیز باید نظام مند واز اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی هیئتهاباشد

مدیرکل ورزش و جوانان هم که دراین مراسم حضور داشت, با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع ما به دلیل موضوعات انسانی و دین به دفاع مقدس تبدیل شد و باید قدر آنهایی که در راه انقلاب اسلامی و کشور رفتند را بدانیم و ما همیشه خود را بدهکار آنها می دانیم .

وی با تاکید به اهمیت شفافیت در هیات ها گفت : همه ی ما موظف به رعایت شفافیت و صداقت در کار خود هستیم تا مسیر توسعه در حوزه ورزش هموار گردد.

دکتر رجبی با تقدیر و تشکر از مدیران سابق دستگاه ورزش و جوانان بیان داشت; آمادگی داریم در حوزه ورزش دانشگاهی همکاری با نهاد دانشگاه را افزایش دهیم و این موضوع چه در سلامت قشر دانشگاهی و چه در برنامه ریزی برای اوقات‌ فراغت دانشجویان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درخصوص اهمیت بسیج گفت : حضرت امام فرمودند که همه بسیجی باشند و برای رفع مشکلات نیاز به این داریم که همه مسئولان و مردم نگاه بسیجی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها