فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: این نمایشگاه به مدت ۶ روز جهت ارائه دستاوردهای پایگاه‌های بسیج و با هدف مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه‌ها برپا می باشد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۴۳
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر بیان کرد: استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد لذا بر پایی چنین نمایشگاهی می‌تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه مقاومت آشنا کند.

سردار دانشمندی در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند اظهار کرد: بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در این مدت از هیچ تلاشی در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: این نمایشگاه که به مدت ۶ روز برگزار می‌شود دستاوردهای پایگاه‌های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه‌ها می‌باشد.

نکویی دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت در عرصه‌های مختلف را قابل تحمل دانست و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در طی ۴۴ سال گذشته دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف داشتند که در نمایشگاه اسوه بسیج در نیکشهر هم محورهای مختلف فرهنگی ورزشی بصیرتی اعتقادی اقتصاد مقاومتی حلقه‌های صالحین و غیره به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار