به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار از خانواده شهید هادی گنجه درشهر آباد

فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج نسیبه وامام خامنه ای (مدظله العالی)شهر آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار با خانواده شهید هادی گنجه رفتند.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۹۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حمیدصالح،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی)شهر آباد تنگستان در دیدار با خانواده شهید هادی گنجه که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد ضمن تبریک فرارسیدن این هفته گفت:خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
حمید صالح فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی)در ادامه افزود:ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
در ادامه فاطمه گنجی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران نسیبه شهر آباد نیز گفت:خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه ما است.
فاطمه گنجه درپایان گفت: شهادت، عزت و افتخاری است که نصیب بندگان مخلص می‌شود و امیدواریم با دعای خیر پدران و مادران شهدای والامقام شفاعت شویم.
دراین دیدار از خانواده شهید گنجی با اهدای هدیه ولوح سپاس تقدیر بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار