خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم از جان گذشتند و از خاک نگذشتند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهارداشت: مردم از خون خود گذشتند و به شهادت رسیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک این وطن به دست آن‌ها بیافتتد.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۵۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در یادواره ۷۰۰ شهید  مرند و ۱۱۰ شهید یامچی در شهر یامچی در راستای کنگره ملی شهدای استان، افزود: گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع وطن و امنیت عزت بخشی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: شهدا به این انقلاب عزت و سر بلندی بخشیدند، بطوری که وقتی به خانواده این شهیدان والا مقام سر می‌زنیم ،آن‌ها می‌گویند حاضر بودند در حال دفاع از این وطن جان خودشان را فدا کنند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دشمن جنگ را علیه جمهوری اسلامی با لشکر کشی و با تمام امکانات و تجیزات مدرن در آن زمان به راه انداخت و در رسانه‌های خود اعلام کرد تا چند روز در خاک ایران و در تلویزیون‌های آنجا سخنرانی خواهند کرد آن‌ها می‌خواستند ایران را تجزیه کنند و خاک خوزستان و خرمشهر را برای خود انتخاب و برای آن ها نام عربی تعیین کر ده بودند.

مردم از جان گذشتند و از خاک نگذشتند

وی افزود: باید به تفکر و مدیریت رهبر انقلاب اسلامی در خنثی سازی نقشه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: در زمان اغتشاشات، رهبری طوری کشور را مدیریت کرد که هنوز کشور‌های ابر قدرت پوشالی در حیرت مانده اند، چراکه آن‌ها با راه اندازی این اغتشاشات می‌خواستند کشور را از داخل در گیر کنند،.

 امام جمعه تبریز خطاب به مسئولین گفت: این روز‌ها مردم از وضع معیشت و اقتصاد خودشان گله‌مند هستند و با مشکلات گریبان گیر هستند و شما مسئولان باید برای رفع این مشکلات تلاش کنید حتی شاید وقتی شود که شبانه روزی در تلاش باشید و نگذارید مردم درگیر این مشکلات باشند.

وی افزود: این مردم در زمان‌های حساس و تمام میدان‌ها در صورت نیاز لبیک گفتند و حاضر شدند و حضور آن‌ها برای این کشور افتخار و برای دشمنان ترسناک هست و بنابراین نباید بزاریم این مردم با آن همه دادن شهید و جانباز، آزاده و ایثار گر درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار