تمثال مرحوم «رضا یونس‌فرد» در کنار دخترشان‌ از سوی کانون بسیج هنرمندان اراک (اثر خانم کرمانی) تقدیم خانواده آن مرحوم‌ شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۵۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی به همراه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک و مدیر بسیج هنرمندان اراک از خانواده مرحوم‌ «یونس‌فرد» تجلیل به عمل آوردند.

علی امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های ارزشی این هنرمند ارزشی گفت: مرحوم «یونس‌فرد» عمری را در راه خدمت به هنر ارزشی صرف کرد و با ایمان و عشق هنرش را برای خدمت به جامعه به کار برد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی با تاکید بر ضرورت نیاز جامعه هنری به چنین هنرمندانی؛ تصریح کرد: در جنگ نرمی که دشمن سال‌هاست علیه ملت ایران رقم زده است باید هنرمندان ارزشی تلاش کنند چراکه پیروزی در شبیخون فرهنگی و خروج دشمن با کار هنرمندانه میسر است.

گفتنی است در این دیدار قاب تمثال مرحوم «رضا یونس‌فرد» در کنار دخترشان‌ از سوی کانون بسیج هنرمندان اراک (اثر خانم کرمانی) تقدیم خانواده آن مرحوم‌ شد.

گفتنی است «رضا یونس‌فرد» از هنرمندان حرفه‌ای و ارزشی کشور و استان مرکزی و دارای عناوین متعدد ملی در شاخه‌ی هنری تئاتر و خالق چندین اثر فاخر و انقلابی در حوزه دفاع مقدس بود که ۱۸ شهریورماه سال جاری به همراه دخترش در جریان سفر به شمال کشور، به دلیل غرق شدگی، جان به جان آفرین تسلیم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات