رزمنده دوران دفاع مقدس:

فرهنگ شهادت دفاع مقدس را به پیروزی ختم کرد

یکی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در جمع کارکنان سپاه شهرستان لردگان گفت: فرهنگ شهادت دفاع مقدس را به پیروزی ختم کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۸۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد روزدار در برنامه نهضت خاطره گویی در حسینیه امام جواد علیه الاسلام  با اشاره به خاطرات دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و از خود گذشتگی نیروهای مسلح و نظامی ماست که با پشتیبانی مردم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود.

این رزمنده دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: هنگامی که انقلاب ما به پیروزی رسید کشورهای خارجی صدام را تحریک کردند که به کشور ما حمله کند و طومار شیعه علوی را برچیند و ما بدون آمادگی قبلی در مقابل آنها ایستادیم.

روزدار اظهار داشت: ما باید قدردان ایثارگران، شهدا ، جانبازان ، آزادگان و تمام کسانی باشیم که در هشت سال دفاع مقدس از همه چیز خود گذستند تا ما امروز بتوانیم به راحتی زندگی کنیم و در آرامش به تحصیلات خود ادامه دهیم.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: بی هیچ تردیدی این فرهنگ ایثار وشهادت بود که دشمنان تا بن دندان مسلح را به شکست کشانید و این دوران طلایی و غرور آفرین را به شمعی فروزان در تاریخ جهان تبدیل ساخت.

جانباز جنگ تحمیلی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد اگر اراده عمومی یک ملت با مقاومت و ایثار عجین شود ، هیج نیروی را یارای مقابله با آن نیست و اگر این اراده تحت هدایت رهبری عالمانه قرار گیرد ، دیگر هیچ مانعی تاب مقاومت در مقابل سیل خروشان پیشرفت آن را نخواهد داشت.

ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار