مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

وحدت امت اسلامی ابهت دشمن را شکسته است

حجت الاسلام رضایی گفت: وحدت امت اسلامی ابهت و عظمت دشمنان را در توطئه های اخیر شکسته و اسباب پیروزی واقعی را در جامعه اسلامی فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۱۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در نشست با کارکنان و پایوران سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به مناسبت هفته وحدت، اظهار کرد: دشمنان همواره با برجسته‌سازی اختلافات و نادیده گرفتن اشتراکات به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بوده است.

وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی و ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان هجمه‌های دشمن همواره شکست خورده است.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: تمامی اقشار جامعه باید با ایمان به خدا، روحیه جهادی، درستکاری، جهاد تبیین در کنار هم باشند تا بسیاری از مشکلات کشور حل شود و در واقع باید راه شهیدان را شناخت و راه شأن را طی کرد.

وی افزود: در گذشته اگر دشمن علیه کشور و انقلاب ما جنگ سخت راه انداخته بود، اما این بار با نبرد شناختی و ادراکی سعی در وارونه جلوه دادن ادراکات فرزندان ما و جامعه اسلامی ما به سوی هر آنچه که مدنظرشان است و ما باید با آگاهی دادن به مردم جامعه و حساس نشان دادن باورهای ارزشی خود نقشه دشمن را بر آب کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین ادامه داد: طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و این امر مرهون پیوند بین فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس و پیوند بین امام و امت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار