خبرهای داغ:
دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری صدا و سیما برگزار می کند

دومین جشنواره کشوری ارائه پایان‌نامه، طرح‌های پژوهشی، فناورانه و مقاله در سه دقیقه

تبریز- دومین دوره جشنواره کشوری ارائه پایان‌نامه، طرح‌های پژوهشی، طرح‌های فناورانه و مقاله در 3 دقیقه در سال 1402 در سطح کشوری به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۳۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در راستای ارتقای دانش سلامت و ایمنی به ویژه در حیطه ترافیک و ترجمان دانش برای گروه های هدف شامل مدیران، کارشناسان و عموم مردم، جشنواره سالانه کشوری ترجمان دانش ایمنی، حوادث و بلایا برگزار می‌شود.

جشنواره ترجمان دانش فرصتی برای ارائه نتایج طرح‌های مختلف در حیطه ایمنی، حوادث و بلایا به افراد و سازمان‌های مختلف فراهم می‌آورد.

جشنواره ترجمان دانش فرصتی استثنایی برای دیده شدن آثار پژوهشگران مختلف بوده و بستری مناسب جهت کاربردی کردن نتایج طرح‌های تحقیقاتی پدید می‌آورد.

به گزارش فوق مقرر است این جشنواره به مدت 10 سال برگزار شود که امسال دومین دوره جشنواره در حیطه ایمنی، حوادث و بلایا توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و علاقه‌مندان پایان‌نامه، طرح پژوهشی یا فناورانه خود را در 3 دقیقه به زبان ساده ارائه می‌دهند.

رادیو سلامت و مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری از مصدومیت‌های ترافیکی بنیان گذاران و شروع کنندگان این جشنواره بوده و به‌عنوان حلقه تسهیل کننده ارتباط ترجمان دانش مابین تولیدکنندگان دانش و مصرف کنندگان دانش اعم از سیاست گزاران و مدیران، عموم جامعه هستند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار به این جشنواره از 1 مهر تا 30 مهر بوده وعلاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه اجرا و شرکت در این جشنواره، بخش تماس با واحد ترجمان دانش" تماس با واحد ترجمان دانش" مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار