خبرهای داغ:

صدور ۱۸۶۱ فقره سند مالکیت در شهرستان شاهرود

شاهرود_ رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شاهرود از صدور ۱۸۶۱ فقره سند مالکیت در راستای نهضت ملی مسکن توسط اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۸۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

صدور ۱۸۶۱ فقره سند مالکیت در شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، با تلاش بی وقفه و همت مدیریت ثبت اسناد و املاک شهرستان شاهرود و کارکنان این مجموعه در یک هفته اخیر بیش از ۱۸۶۱ فقره سند مالکیت دولتی در راستای طرح نهضت ملی مسکن صادر گردید.
حمید رضا حسین پور رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شاهرود در این خصوص گفت:در راستای منویات ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و عطف به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری در خصوص صدور اسناد و تسهیل فرایند صدور اسناد ملکی و دولتی، با همکاری بی وقفه کارکنان این اداره ظرف یک هفته اخیر ۱۸۶۱ فقره سند مالکیت تک برگی دولتی و طلق به مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن، ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری شاهرود صادر و تسلیم گردید.
حسین پور ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شاهرود با وجود کمبود نیرو هر روزه پاسخگوی امور ثبتی حجم انبوهی از مراجعین بوده و پیگیری جدی و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه خود قرار داده و این افتخار را دارد که علاوه بر آن در راستای طرح ملی نهضت مسکن، گامی موثر بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار