خبرهای داغ:

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان ایذه برگزار شد

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان ایذه صبح امروز با حضور مسئولان، جمعی از مدیران شهری و اقشار مختلف مردم در تالار رودکی آموزش پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۰۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان: مجمع عمومی بسیجیان شهرستان ایذه صبح امروز با حضور سرهنگ اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، نبوتی فرماندار، مسعود محمدی رییس مجمع بسیجیان شهرستان، جمعی از مدیران شهری و اقشار مختلف مردم در تالار رودکی آموزش پرورش برگزار شد.

 سرهنگ میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن خیر مقدم و با تبریک پیروزی‌های رزمندگان جبهه مقاومت بیان کردند: مجمع بسیجیان شهرستان ظرفیت بسیار خوبی متشکل از صاحب نظران نخبه دانشگاهی و رسانه‌ای است.

فرمانده ناحیه مقاومت با اشاره به اهمیت مجمع بسیجیان بیان کردند: مجمع بسیجیان یکی از مهم‌ترین ثمرات بسیج بوده که متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی است و ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد امور و کمک به سایر دستگاه‌های استان دارد.

میرنام یکی از بزرگترین ظرفیت‌های بسیج را تشکیل این مجمع دانست و بیان کردند این مجامع مشکلات را رصد و بر اساس آن برنامه ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به این که مجمع بسیجیان یک اتاق فکر بزرگی می‌باشد و در راستای حل مشکلات و مطالبات مردمی قدم بر می‌دارد

در ادامه مسعود محمدی رییس مجمع بسیجیان شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مجمع و با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت هدف از برگزاری مجمع را کمک به دولت انقلابی در راستای تحقق جامعه اسلامی و حل مشکلات جامعه دانست.

وی مجمع بسیجیان را یک بازویی قوی برای مسئولان نظام برای خدمت رسانی و حل مسائل و مشکلات است.

محمدی در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در شهرستان وجود دارد افزود: کارگروه‌های تخصصی مجمع با کمک هئیت‌های اندیشه ورز این آسیب‌ها و چالش‌ها را شناسایی کردند، بعد از شناسایی این آسیب‌ها راهکار‌هایی در جهت رفع این مشکلات ارائه نمودند.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها به استان ارسال گردیده و انشالله بعد از بررسی نهایی در شهرشتان اجرایی خواهند شد.

گفتنی است؛ در این نشست کارگروه‌های آموزش و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، کارگروه بهداشت و روان گزارش‌هایی از ایده‌ها و پیشنهاد‌های خود را در این مجمع بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار