خبرهای داغ:
جشن سالروز تولد سردار شهید مهدی زین‌الدین با حضور و همراهی زندانیان استان قم و خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس برگزار و در این جشن پنج زندانی آزاد شدند.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۳۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در جشنی که به مناسب سالروز تولد سردار شهید مهدی زین الدین در زندان مرکزی قم برگزار شد، سردار سید جواد هاشمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و از نیروهای سردار شهید مهدی زین الدین در دوران دفاع مقدس، علی اصغر رنجبر مدیرکل زندان‌های قم و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند.

خاطره‌گویی سردار سید جواد هاشمی و حسین کاجی از راویان هشت سال دفاع مقدس موجب آشنایی بیشتر زندانیان با شهدای دفاع مقدس شد و در این جشن باشکوه، مادر سردار شهید آقا مهدی زین الدین بصورت تلفنی با زندانیان گفت‌وگو کرد و از آن‌ها بابت برگزاری این جشن تشکر کرد.

در ابتدای این مراسم نیز قاسم مقدمی قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات کشورهای اسلامی به قرائت قرآن پرداخت و برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله مولودی خوانی، اجرای سرود توسط زندانیان و توزیع ۳۰ کیلو کیک تولد و میوه در بین زندانیان انجام شد.

در پایان این مراسم، ۵ نفر از زندانیان که واجد شرایط قضایی بودند با همکاری سازمان زندان‌ها و مسئولان مربوطه به نام مبارک شهید مهدی زین الدین از زندان قم آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار