زنجان _ راهپیمایی محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و حمایت از ملت فلسطین در همه میعادگاه های نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۹۳
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه‌ای از مردم سراسر استان زنجان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهرماه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین فردا در زنجان پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا میدان دارالقران برگزار می شود. 

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در زنجان

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانـۀ اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمام معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

مشت آهنین فلسطین و گروه‌های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده و سستی لانۀ سست‌تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.

این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن در رو، به پایان رسیده و اگر از اسرائیل کوچکترین غلطی سربزند، تل آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

ارسال نظرات