انتقاد دوست پناهی از ضرغامی

مسئول گروه جهادی امام خامنه‌ای شهرستان ملارد از انتشار فیلم خواننده مسیحی در توئیت عزت الله ضرغامی وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۶۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی دوست پناهی نسبت به انتشار فیلم خواننده مسیحی در ویراست  عزت الله ضرغامی وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واکنش نشان داد و اعلام کرد: (امام خمینی رحمه‌الله علیه) حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات دانستند این در حالی است که وزیر گردشگری نظام جمهوری اسلامی ایران در دولت  انقلابی  حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در اقدامی زشت و هتاکانه وبی سابقه اقدام به انتشار فیلمی  از  یک خواننده زن کرده   جای بسی تعجب است که وزیر دولت انقلابی برای چندمین بار به طور واضح چنین فیلم هایی منتشر می کند و آقایان مجلس و دولت هیچ موضعی نمی گیرند .

این انقلاب برگرفته از  دستورات الهی و قرآن کریم و احکام الهی است حفظ و عمل به این دستورات جز احکام شرعی و واجب عینی است وانجام واجبات و احکام الهی برهر انسان مسلمان و معتقد ضروری است آقای ضرغامی عدم انتشار و عدم تاییدوگوش ندادن به  تک‌خوانی زن جز احکام شرعی است که  هر انسان مسلمانی باید رعایت کند تاچه رسد به وزیر دولت انقلابی!! جالب اینکه این آقا قبلاً ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به عهده داشتند و جرات گرفتن چنین مواضع و  پخش چنین فیلم هایی را نداشتند و ظاهراً عوض شده اند و یا حال جبران گذشته می کنند آقای ضرغامی حداقل ظاهر را حفظ کنید  .

از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آقای رییسی وریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف و نمایندگان  مجلس انقلابی خواستاریم به دلیل مواضع ضد آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و حتی ضد آموزه های اسلامی آقای ضرغامی را استیضاح کنند تا بیش از این آبروی دولت انقلابی نرود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار