امام‌جمعه تربت‌جام گفت: جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل قرار دارد و دنیا در مواجهه با حساس‌ترین مقاطع سرنوشت‌ساز تاریخ مقاومت ملت فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۷۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در اجتماع استکبارستیزی مررم تربت جام به در پی پیروزی جبهه مقاومت در عملیات (طوفان الاقصی) برگزار شد، اظهار کرد: جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل قرار دارد و دنیا در مواجهه با حساس‌ترین مقاطع سرنوشت‌ساز تاریخ مقاومت ملت فلسطین است. عملیات طوفان الاقصی یک زلزله ویرانگر بود و سازه‌های اصلی حکومت صهیونیست را درهم ریخت که غیرقابل‌ترمیم است.

 وی افزود: اسرائیل بعد این شکست کمر راست نخواهد کرد و به لحاظ نظامی و اطلاعاتی شکست خورد.

صهیونیست‌ها شکست فوق سنگین و غیرقابل‌ترمیم خوردند

 اسلامی با اعلام اینکه صهیونیست‌ها شکست فوق سنگین و غیرقابل‌ترمیم خوردند، بیان کرد: شکست اسرائیل در این عملیات به لحاظ سیاسی مهلک‌تر و تحقیرآمیز بود و بیخ گوش سرویس اطلاعاتی موساد انجام گرفت و صددرصد فرماندهان اسرائیل غافلگیر شدند.

 وی ادامه داد: بازوی فرماندهان شجاع و طراحان هوشمند فلسطین را باید بوسید که در تاریخ گل کاشتند و دستگاه‌های رسانه‌ای غرب بعد از عملیات طوفان الاقصی، سیاست مظلوم‌نمایی را در پیش گرفته است.

 امام جمعه تربت‌جام تصریح کرد: عامل جنایت‌ها در منطقه خود صهیونیست‌ها هستند، ۷۵ سال جنایت، کودک کشی، دزدی، غارت، قتل و اشغالگری کردند و پاسخ این همه درندگی چیزی جز طوفان الاقصی نبود.

 وی خاطرنشان کرد: در اسرائیل شهروند غیرنظامی نداریم، اسرائیل یک پادگان نظامی تروریستی است و افرادی هم که برای کشته‌شدن سگ‌های وحشی صهیونیست دل می‌سوزاند در زمین دشمن بازی می‌کنند.

 اسلامی تأکید کرد: اسرائیل در نوار غزه مشغول نسل‌کشی است و غزه را در محاصره کامل قرار داده، آب، برق و سوخت را بر ملت مظلوم قطع کرده و چند هزار تن بمب فسفری بر روی مردم مظلوم غزه ریخته است. این رژیم غاصب همچنین ۵۰۰ کودک را به شهادت رسانده و با این جنایات نمی‌توانند مقاومت را در هم بشکنند و این جنایات وحشی‌گری در حافظه تاریخ خواهد ماند.

 امام‌جمعه تربت‌جام اذعان داشت: تصمیم‌گیران صهیونیست اگر عقل داشته باشند جنگ را متوقف می‌کنند و اگر ظلم‌ها ادامه یابد سیلی محکم‌تری خواهند خورد. صهیونیست‌ها بدانند که ملت ایران مردم فلسطین را حمایت می‌کنند و جمهوری اسلامی برای نابودی اسرائیل لحظه‌شماری می‌کند.

 اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی برای بیرون‌کردن صهیونیست‌ها از سوراخ موش و به درک واصل کردن سگ‌های اسرائیلی‌ها لحظه‌شماری می‌کند.

کمک به زلزله زدگان افغانستان

 وی در بخشی دیگر از سخنانش با تسلیت به مردم مظلوم افغانستان گفت: جمع زیادی از برادران خواهران افغانستانی در زلزله اخیر جان باختند، فضای دردناکی است، بازماندگان در شرایط سختی هستند لذا مردم تکلیف دارند به آسیب‌دیدگان در افغانستان کمک کنند تا کمک‌ها از طریق هلال‌احمر به دست زلزله‌زدگان برسد.

 وی با گرامی داشت ۲۴ مهر سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش برای ارتقای دینی، انقلابی و فرهنگی نظامیان تلاش می‌کند و بخشی از افتخارات ارتش مرهون تلاش‌های سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها