خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عمارلو گفت: دشمنان اگر نتوانند با برخی کشورهای مسلمان با مذاکره راه بیایند و قدرت استقامت مقابل باطل وجود نداشته باشد مذاکره و با کشورهایی که مقابل استکبار ایستادگی دارند وارد جنگ میشوند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۷۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

دشمنان ما با ماهیت اسلام عزیز مشکل دارند/امروز باید جایگاه والای ولایت حفظ بشود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس در جمع فرماندهان پایگاه و مربیان صالحین حوزه حمزه سیدالشهداء دهستان سلطانعلی این شهرستان گفت : هر چه از صدر اسلام میگذرد فتنه ها زیادتر می شود که ما طبق روایت رسول خدا باید دعا کنیم که خانواده ها به سلامت زندگی کنیم.

وی افزود: امروز فتنه ها با متن زندگی ها آمیخته شده که با تبلیغات دشمنان امر مشتبه می شود تا برخی تصمیمات اشتباه در دفاع از آرمان ها و مسیر حقانیت بگیرند.

عمارلو اظهار داشت:  در این دوران بحث حفظ دین اسلام است، دشمن ما مذهب ها برایش تفاوت ندارد. لبنان ،سوریه ،عراق ،فلسطین، یا شیعه و سنی برایش فرقی ندارد . آنها با ماهیت اسلام عزیز مشکل دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس عنوان کرد: دشمنان اگر نتوانند با برخی کشورهای مسلمان با مذاکره راه بیایند و قدرت استقامت مقابل باطل وجود نداشته باشد مذاکره و با کشورهایی که مقابل استکبار ایستادگی دارند وارد جنگ میشوند.

وی تصریح کرد: امروز هدف اسلام است . هدف واحد که پیروزی اسلام و احیای دین باشد وحدت بین امت اسلام پدیدار می شود.در فتنه ها مهمترین دعا باید این باشد که جایگاه والای ولایت حفظ بشود. زیرا اگر ولایت باشد حج هست ، امنیت هست ، رشد علمی و استقلال و عزت و احترام وجود دارد.

عمارلو خاطرنشان کرد: امروز ما رسالت سختی به دوش داریم . کار بسیج احیای مساجد و ارتباط با احکام و علما است. امروز مطالبه ما از فرماندهان پایگاه این است که حضور بسیجیان را در پناهگاه فرهنگی یعنی مساجد ، نمازهای جمعه ، جلسات قرآن و نشست های تبیینی وبصیرتی را بیشتر کنند.

دشمنان ما با ماهیت اسلام عزیز مشکل دارند/امروز باید جایگاه والای ولایت حفظ بشود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها