خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان خوروبيابانک خبر داد:

کشف محموله 20 میلیاردی باطری قاچاق در "خوروبيابانک"

کد خبر: ۹۵۴۷۴۴۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان اصفهان: فرمانده انتظامي شهرستان خوروبيابانک از کشف محموله باطري هاي مستعمل قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال در عمليات ماموران انتظامی اين فرماندهي خبر داد.

سرهنگ "سيدرضا علوي " در گفت و گو با بسیج بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد "رشيدي" فرماندهي انتظامي شهرستان خوروبيابانک در راستاي اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودرو های عبوری، به يک دستگاه خودروي کاميون کشنده مشکوک و براي بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي به بازرسي از اين خودرو پرداختند که در اين عمليات از قسمت باري خودرو 31 تن باطري خارجي مستعمل کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خوروبيابانک با بيان اينکه محموله مذکور فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکي بود و به صورت قاچاق تهيه شده بودند اظهار داشت: كارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مكشوفه را 20 ميليارد ريال برآورد كردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که در اين رابطه یک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحویل داده شد خاطر نشان کرد: پليس با تمام توان با سودجويان، قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي‌کند و از مردم نیز می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه اقدام مجرمانه ای در این زمینه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار