مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی با رئیس عقیدتی هنگ مرزی این شهرستان دیدار کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی با رئیس عقیدتی هنگ مرزی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۰۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی در دیدار با رئیس عقیدتی و سیاسی هنگ مرزی این شهرستان، ضمن آرزوی موفقیت برای رزمندگان جبهه مقاومت و محكوم كردن حركات غيرانسانی و جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی عليه ملت مظلوم فلسطین، گفت: ایستادگی مقابل استکبار و تزریق این تفکر به جامعه جهانی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه، ثمره انقلاب اسلامی ايران همبستگی نیروهای مسلح بود، ادامه داد: فرزندان برومند ملت در نیروهای مسلح به آرمان‌های امام(ره) و ولی‌فقیه زمان پایبند هستند.

حجت‌الاسلام شریفی خاطرنشان كرد: متوليان عقيدتی و سياسی در سنگر آموزش و اطلاع رسانی بايد طوری برنامه ريزی كنند كه در برابر جنگ تمام عيار دشمنان موفق شوند چرا كه دشمنان تصور می‌كنند می‌توانند در افکار مردم تاثیر گذاشته و در نهایت خودشان پیروز میادین مختلف شوند.

وی اظهار داشت: امروزه نيروهاي مسلح ما آماده‌تر از گذشته است و با تقویت باورهای اعتقادی، سیاسی، فرهنگی مقابل منکر زمان یعنی آمریکا، رژيم صهيونستي و متحدان آنها ایستادگی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی گفت: بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی در بین نیروهای مسلح موج می‌زند، به همین دلیل در تمامی سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، فرمانبردار فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند و ثابت کرده‌اند پشتیبانی از ولی فقیه و امنیت مردم را وظیفه اصلی خود دانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار