توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ریگان صورت گرفت

محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل

بار دیگر رژیم جنایتکار ،غاصب،کودک کش و بیمار کش صهیونیستی در نهایت درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه ،حمله نمود و صدها زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۱۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی درغزه و کشتار مردم بی گناه، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد ریگان بیانیه‌ای صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم
بار دیگر، رژیم جنایتکار، غاصب، کودک کش و بیمار کش صهیونیستی در نهایت درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله نمود و صد‌ها زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.
باقلبی آکنده از درد، این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و مردم مظلوم و صبور غزه، تسلیت عرض می‌کنیم.
این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمار کش است در حالی رخ داده است که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده اند و بخاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، بویژه آمریکای جنایتکار، حتی حاضر به محکوم نمودن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشده اند.
بی تردید ان شاءالله تعالی، خون به ناحق ریخته شده مردم، بویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می‌دهد و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می‌کند.

ارسال نظرات