خبرهای داغ:

جبهه مقاومت از اسراییل خون آشام ترسی ندارد

امام جمعه دزفول با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین گفت: جبهه مقاومت از اسراییل خون آشام ترسی ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۴۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور پنجشنبه شب در تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جوار آرامگاه شهدای گمنام صفی آباد دزفول افرود: مظلومان دنیا این روز‌ها غصه مردم فلسطین را دارند و چشم انتظار نصرت الهی هستند.

وی ادامه داد: امروز دشمن بمب‌های چند تنی ویرانگر بر سر مسلمانان می‌ریزد و با نسل کشی به دنبال حذف مسلمانان است.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه دشمن به دنبال چند دسته کردن مسلمانان است، گفت: اسراییل برای جلوگیری از رشد علمی مسلمانان تلاش دارد یا دانشمندان ما را بخرد یا آن‌ها را نابود کند.
وی افزود: مردم فلسطین به رغم خراب شدن خانه‌ها روی سرشان مقابل آمریکا و اسراییل سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه دشمن به دنبال نابودی اسلام است، اظهارکرد: دشمن ترسی از آدم کشی ندارد و برای رسیدن به منافع خود به هر ظلمی دست می‌زند.

وی افزود: امروز ملت‌های مسلمان اگر پای کار نابودی اسراییل بیایند می‌توانند از ظلم‌های بیشتر جلوگیری کنند؛ یمنی‌ها می‌تواند با تسلطی که بر باب المندب دارند جلوی توسعه اسراییل را بگیرند.
اسراییل باید پیش از ظهور حضرت مهدی (عج) نابود شود

امام جمعه دزفول با بیان اینکه اسراییل باید قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) نابود شود، گفت: همه دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن‌ها برای حذف سپاه پاسداران فشار آوردند، ولی مقام معظم رهبری اجازه این کار را نداد.

وی قدرت یافتن سپاه و ارتش جمهوری اسلامی را یادآور شد و افزود: این نهاد‌های نظامی برای ارتقای تجهیزات خود در حال رقابت با یکدیگر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور بیان کرد: امروز جوانان برای نقش آفرینی در عرصه‌های انقلاب با حضور در پایگاه‌های بسیج آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه امروز همه جهان اسلام جبهه مقاومت شده است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر اسراییل بخواهد جنایات خود را ادامه دهد کنترل ملت‌های مسلمان دشوار می‌شود.

امام جمعه دزفول گفت: اگر ملت‌های مسلمان یک سطل آب روی اسراییل بریزند اثری از آن نمی‌ماند ضمن اینکه موشک‌های مختلفی برای دفاع از سرزمین خود داریم.

وی افزود: اگرچه ممکن است دشمن از ما تلفات بگیرد، ولی پیروزی نهایی از آن ما است.

کشور‌های استکباری اجازه تصویب قطعنامه علیه اسراییل را نمی‌دهند
حجت الاسلام بهرام پور اظهارکرد: آمریکا اکنون رسما بمب‌های سه تنی به اسراییل می‌فرستد تا خانه‌های مردم مظلوم فلسطین روی سرشان خراب شود.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از سربازان پوشالی اسراییل توان مقابله در برابر رزمندگان غزه را ندارند، ادامه داد: متاسفانه کشور‌های استکباری جنایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند قطعنامه‌ای علیه اسراییل به تایید برسد.

امام جمعه دزفول بیان کرد: هنوز خیلی از کوردلان و منافقان دل‌های خود را به آمریکا و اسراییل خوش کرده‌اند غافل از اینکه اسراییل حتی به ملت خود هم رحم نمی‌کند و درصورت قدرت یافتن، ملت‌های همین افراد را هم نابود می‌کند.

وی برگزاری جلسات قرآن را در تبدیل این کتاب مقدس به عنوان پرتیراژترین کتاب موثر دانست و افزود: قرآن جوانان را معطوف به خود کرده است.

 مردم شهر صفی آباد دزفول در این تجمع شعار‌هایی نظیر مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، یا ای‌ها المسلمون اتحدو اتحدو، قیام کن مسلمان جهاد کن مسلمان، بیت المقدست را آزاد کن مسلمان، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، اسراییل جنایت می‌کنه آمریکا حمایت می‌کنه، مرگ بر منافقین و کفار و سید حسن نصرالله بسم الله سر دادند.

بیانیه مردم شهر صفی آباد در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در این تجمع قرائت شد.

گروه‌های سرود پایگاه شهید جوکار و مسجد سیدالشهدای صفی آباد نیز در این تجمع به اجرای سرود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار