رسانه‌های غربی از صهیونیسم یک ابرقدرت ساخته‌اند

امام‌جمعه بوکان گفت: رسانه‌های وابسته به غرب با تبلیغات گسترده‌ای که انجام داده‌اند در افکار جهانیان از صهیونیسم یک ابرقدرست ساخته‌اند.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۷۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

ماموستا ملاعباس احمدی امام‌جمعه بوکان در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم یهودیان خود را قوم برتر می‌دانند و همیشه در اذیت و آزار پیامبران نقش داشته‌اند.

وی حوادث فلسطین را یک معجزه در عصر حاضر دانست و تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌های وابسته به غرب از رژیم صهیونیستی در اذهان عمومی یک ابرقدرت ساخته بودند، اما عملیات اخیر رزمندگان مقاومت قدرت و هیمنه پوشالی آن را در هم شکست.

ملاعباس‌احمدی عنوان کرد: بی‌تردید جنایات این رژیم جعلی در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ضمن این‌که موجب بیداری بیش از پیش ملت‌های دیگر خواهد شد، برانگیخته شدن خشم امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

امام‌جمعه بوکان تصریح کرد: امروزه دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه‌تنها بر مسلمین جهان واجب است، بلکه وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی برای تمام جهانيان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: این رژیم غاصب و کودک‌کش با همه جنایت‌ها و ظلم و ستم به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، با حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه جنایت بزرگتری را مرتکب شد با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت، نسل‌کشی، قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج پستی خود را به تصویر کشید و ماهیت خود را به همگان نشان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار