جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

مقاومت مردم فلسطین و غزه استثنایی، شاهکار و تاریخی است / صبوری، مقاومت و ایستادگی بسیجیان به ملت‌های مسلمان صادر شده است.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشستی با رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان خمام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۰۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

 

 

 

مقاومت مردم فلسطین و غزه استثنایی، شاهکار و تاریخی است / صبوری، مقاومت و ایستادگی بسیجیان به ملت‌های مسلمان صادر شده است.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت حجت الاسلام والمسلمین محمدرضابخشش؛ جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به حوادث اخیر مظلومیت فلسطین که درد مشترک امت اسلامی و مردم مسلمان وکشورهای اسلامی می باشد اظهارکرد:حکیمانه ودقیق بودن فرمایش امام رضوان الله علیه که فرمود:«رژیم صهیونسیتی بایداز صحنه روزگار محو شود » برهمگان ثابت شده است.

 

وی افزود:رژیم فاسد در هر شرارت،خباثت،تباهی،انحراف،فساد،ظلالت،گمراهی درکره خاکی و گلوگاه های اقتصادی مشارکت دارد. 

 

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن انتقاد از عملکرد حقوق بشر گفت:حقوق بشر سازمان های بین المللی با توجه به تشخیص خود عمل می کند .

 

 حجت‌الاسلام بخشش با بیان اینکه قدرت یک کشور مانع نگاه چپ دشمن می شود تصریح کرد: ثابت شده که چه اندازه تسلیحات بازدارنده نیاز حیاتی یک ملت است که این اندازه در دنیا دشمن دارد. 

 

وی مقاومت مردم فلسطین و غزه را استثنایی و شاهکار و تاریخی دانست و گفت: تاریخ ملتی که تا این اندازه ظلم دیده باشه و مقاوم بوده باشد ندیده است .

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان یکی از سناریو های اصلی رژیم غاصب را کوچاندن مردم به صحرای سینا مصر است و دست از مقاومت کشیدن بیان کرد و ادامه داد:مردم فلسطین و غزه با حمله کردن و مقاومت تا مرز شهادت است هدف آن را نافرجام گذاشته است . 

 

وی درادامه نشست ازصبوری،مقاومت وایستادگی بسیجیان که با صبوری ، مقاومت، ایستادگی،روحیه جهادی تا به امروز باعث قوی شدن ملت و نظام جمهوری اسلامی شدند مباحثی را مطرح کرد .

 

حجت‌الاسلام بخشش انزجار،نفرت انسجام دراعلام برائت از رژیم غاصب و ظلم جهانی را بیداری ملت ها و از برکات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد‌.

 

 وی بسیجیان را سرمایه با ارزشی و نعمتی بیان کردو گفت:اخلاص بسیجیان دلیل خواست امام خمینی(ره) و محشور شدن با بسیجیان می باشد چرا که بدون هیچ چشم و داشت و انتظاری برای خدا ، انقلاب،برای تکلیف، ولایت و ارزش های الهی درحال فعالیت هستند.

 جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به محوری ترین نقش پایگاه بسیج و بسیجیان،ماموریت اساسی و محوری نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج  رادرکنار مسائل هدایتی و صیانتی مسائل معنوی، ایمانی و عقیدتی بیان کرد.

ارسال نظرات