بروشکی در نشست هم‌اندیشی با مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان، بر ضرورت اقناع‌سازی فکری و ذهنی دانش‌آموزان به‌عنوان مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۱۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حسن بروشکی در جلسه مشترک با مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان، نقطه عطف و آغاز تحول در عرصه تعلیم‌وتربیت را مدرسه عنوان نمود و اظهار داشت: مبنای کار همه مدارس حرکت در مسیر اجرایی‌شدن مفاد و ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین است.

وی افزود: رسیدن به حیات طیبه دانش‌آموزان در دل سند تحول بنیادین نهفته است و اقامه نماز برای خودسازی و یافتن خود حقیقی بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: ترویج فرهنگ دین و دیانت و انجام تکالیف شرعی در بین دانش‌آموزان یک ضرورت است و در همین راستا برقراری و استمرار زنگ نماز در مدارس بیش‌ازپیش احساس نیاز می‌شود.

بروشکی گفت: توسعه فرهنگ قرآنی و وجود کرسی‌های تلاوت قرآن در مدارس نیز کمک شایانی به تقویت روحیه ایمانی و توحیدی دانش‌آموزان خواهد کرد که می‌طلبد با جدیت پیگیر این مهم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اقناع‌سازی فکری و ذهنی دانش‌آموزان مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش خواهد بود و این فعالیت‌ها باید مستمر و مداوم باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بیان کرد: نسل امروز نیازمند دریافت پاسخ سؤالات، مطالبات و شبهات ذهنی خود است و باید گفتمان‌سازی پیرامون این موضوعات شکل گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار