خبرهای داغ:
برگ موفقیتی برای گلپایگان

کسب یک درصد نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی استان توسط گلپایگان

نشان اقتصاد مقاومتی به ۲ شرکت برگزیده گلپایگان در نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، اعطا شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۳۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحيه گلپایگان استان اصفهان: در نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، شرکت پتروشیمی قائدبصیر و شرکت شیر آلات گلپایگان، موفق به دریافت نشان درجه یک استانی اقتصاد مقاومتی شدند.

این همایش بزرگ با حضور و سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،سردار فدا فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) ،جان نثاری معاونت سیاسی امنیتی استانداری ، فرمانداران استان و مسئولین و روسای کارخانه های برتر در محل سالن اجتماعات پالایشگاه اصفهان واقع در شهرک شهید محمد متتظری برگزارشد.

در این همایش استانی که مهمانی از پایگاه های کارگری،فعالین و روسای اتاق صنعت و روسای اداره کار و تشکل های دانشجویی حضور داشتند ،از شهرستان گلپایگان ۱۵ فعال کارمندی کارگری حضور پیدا کردند.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

۸۰۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت ۵۰ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کردند نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد که سهم گلپایگان از این رقابت دو شرکت بود.

ارسال نظرات