سرویس کامل چوب به زوج نیازمند در سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از اهدای یک سرویس چوب به زوج نیازمند و اهدای کمک نقدی به یتیم در محله همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۷۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه آموزشی سلامت خانواده با حضور یداللهی کارشناس اداره بهزیستی شهرستان سرخه در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) تشکیل شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه آموزشی سلامت خانواده با موضوع علایم سکته مغزی و قلبی با استقبال خوبی در پایگاه برگزار و به سوالات بسیجیان پاسخ داده شد.

او افزود: با هدف تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان، کلاس رفع اشکال درس ریاضی بسیجیان حلقه شهید محمدرضا غلام با حضور طاهره مهربان سرگروه این حلقه تشکیل و در ادامه بحث و گفتگو سرگروه با اعضای حلقه در مورد سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی برای موفقیت تحصیلی اعضای حلقه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: همچنین با هدف انس و الفت با کلام وحی، محفل انس با قرآن با حضور اعضای حلقه شهید محمدرضا غلام برپا شد.

اسیری با اشاره به تداوم کمک های مومنانه با یاری جهادگران بسیجی در محله گفت: تهیه، نصب و اهدای سرویس چوب به زوج نیازمند محله به مناسبت میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) انجام و به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی مبلغ 3 میلیون ریال به یتیم نیازمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار