نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: جنایت‌های بی‌شمار و نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیست در غزه در حافظه تاریخی ملت‌ها تا ابد خواهد ماند.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۵۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، در محل بیت نماینده ولی‌فقیه استان، گفت: اقشار مختلف مردم، به‌خصوص مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و صنایع، با کار و تلاش شبانه‌روزی، زمینه توسعه پایدار را در ایران اسلامی فراهم کنند.

وی، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در یک پیچ حساس قرار گرفته و سرفصل جدیدی برای ما باز شده است، که اگر هوشمندانه و با نقشه راه حرکت کنیم و در راه دستیابی به اهداف خود صبر و استقامت داشته باشیم، می‌توانیم در مناسبات آینده منطفه و جهان سهم بیشتری داشته باشیم، اما اگر به دنبال مسائل روزانه باشیم و فرصت را از دست بدهیم، نمی‌توانیم آنچنان که باید، آینده کشور را بسازیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را به شدت محکوم کرد و بیان کرد: کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند و یک اتفاق در کشور ما را دست‌مایه آشوبگری قرار می‌دهند امروز در مقابل جنایت‌های صهیونیست سکوت کرده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، خاطرنشان کرد: جنایت‌های بی‌شمار و نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیست در غزه در حافظه تاریخی ملت‌ها تا ابد خواهد ماند و سکوت و حمایت کشورهای مدافع حقوق بشر در این موضوع یک‌بار دیگر حقانیت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات