خبرهای داغ:
سردار رمضان شریف گفت: اگر صهیونیست ها همه غزه را هم بمباران کنند؛ حیثیت نظامی و امنیتی آنها بازنخواهد گشت. شما مطمئن باشید رزمندگان مقاومت که این عملیات را انجام داده اند، صهیونیست را خوب شناختند و اگر دشمن حماقت کند و جنگ زمینی را شروع کند، برگ برنده دیگری توسط جریان مقاومت رو خواهد شد و یکبار دیگر خفت بزرگ تری را به صهیونیست ها تحمیل می کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۹۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره مردمی سالانه 550شهید شهرستان بروجن در سالن ورزشی شهید تندگویان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار شد.

سردار رمضان شریف در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، عزت و افتخار و سربلندی کشور و انقلاب را مرهون شهیدان دانست.

سردار شریف افزود: وقتی جنگ علیه کشوری شروع می شود، دو حالت وجود دارد؛ یا کشور و مردمانش استقامت و پایداری می کنند و در جنگ پیروز می شوند، یا به دلیل عدم اعتماد به نفس و عدم آمادگی برای دفاع از کشورشان شکست می خورند.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته هردونوع را داشته ایم. تاریخ به ما می گوید مردمانی که در جنگ استقامت نکردند و شکست خوردند، برای سالهای متمدی تحقیر شدند و حس حقارت به مردمان آن سرزمین تحمیل شده است.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه خاطرنشان کرد: از جنگ جهانی اول و دوم سالیان زیادی می گذرد؛ ما هنوز کسانی که در جنگ شکست خوردند، حس تحقیر را به همراه دارند و کسانی که پیروز میدان جنگ بودند، آقایی و برتری را برای خودشان قائل هستند.

سردار شریف گفت: درود خداوند بر شهیدان این سرزمین که برای همیشه حس عزت و اعتماد به نفس را و سربلندی و شادابی را با نثار خون عزیز خودشان به ملت ما و مردمان این سرزمین برای سالهای متمادی عرضه داشتند.

وی افزود: به روح شهدا درود می فرستیم و نزد خانواده هایی که این شهدا را پرورش دادند، سر تعظیم فرود می آوریم که همه عزت امروز ما مدیون مجاهدت و از جان گذشتگی شهداست.

این مقام مسئول، آشفته شدن خواب های پریشان صدام و حزب بعث و اربابانشان را نتیجه رشادت و ایستادگی رزمندگان و بسیجیان با ایمان دانست که با اراده قوی ایستادگی کردند و به دشمن تودهنی زدند و الهام بخش ملت های منطقه و دنیا شدند.

سردار شریف، تصریح کرد: به صدزبان می گوییم صهیونیست ها از فلسطینی ها شکست خورده اند؛ ولی آنها در پیدا و پنهان می گویند این الهام بخشی انقلاب اسلامی بود. این نفس گرم امام و تدابیر رهبر معظم انقلاب بود که بعد از 75 سال اشغال سرزمین فلسطین، امروز شاهد این صحنه زیبا و به یاد ماندنی و تاریخی پیروزی مردم مظلوم و محاصره شده فلسطین بر دشمنان قسم خورده امت اسلامی هستیم.

وی، با بیان اینکه همه پیروزی ها را مرهون ایثار خون شهیدانی هستیم که امروز برای آنها یادواره می گیریم،  تأکید کرد: آنها به ما یاددادند که استقامت، پایمردی، شجاعت، نترسیدن، رمز پیروزی است. همان چیزی که شما امروز در صحنه غزه شاهد هستید.

سردار شریف، گفت: درود خداوند بر این انسان های بزرگ که توانستند که هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی اسرائیل را در هم بشکنند و آنها را دیوانه کنند. امروز همه ملت های جهان شاهد رفتار این رژیم ستمگر و وحشی هستند که حتی خارج از همه قواعد انسانی است.

سخگوی سپاه، شکست رژیم صهیونیستی با دژ مستحکم و همه امکانات مهندسی عظیم و فن آوری های جدید برای محافظت و هشدار باش در دیوار عظیم و بزرگ توسط رزمندگان محدود در سرزمین محاصره شده غزه با عملیات پیچیده را یادآوری کرد و افزود: خداوند اراده کرده همان طوری که موسی علیه السلام را از رود نیل عبور داد، به رزمندگان مظلوم حماس هم یک هدیه الهی داد که در پیش چشم هزاران ماهواره و فن آوری، این دیوار عظیم را شکستند و هزار رزمنده فلسطینی تا عمق 40 کیلومتری سرزمین اشغالی پیش رفتند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها برای اولین بار در تاریخ حیات ننگین شان هم تلفات دادند، هم اسیر و کشته دادند و بالاتر از همه و ماندگارتر از همه، ابهت پوشالی آنها شکست.

سردار شریف، گفت: رژیم صهیونیستی بر 3پایه استوار بود که همیشه به آنها می بالید و آنها را به رخ اعراب و مسلمانان می کشید. پایه اول سیستم امنیتی بود. همین هشدارباش برای جلوگیری از غافلگیری که خداوند اراده کرده بود در این عملیات نه چشمان آنها ببیند و نه گوش های آنها بشنود، تا زمانی که رزمندگان حماس یقه آنها را در برجکها و پادگانهای آنها گرفتند.

وی وضعیت خفت بار فرمانهان تیپ و گردان های رژیم صهیونیستی موقع اسارت مقابل رزمندگان حماس را هدیه بزرگ الهی در عصر جدید برای امت اسلامی دانست و افزود: دومین پایه که صهیونیست ها بر مبنای آن شاخ و شانه می کشیدند، ارتش اسرائیل بود که شما خفت و خواری این ارتش را دیدید.

سردار شریف، پایه سوم اتکای رژیم صهیونیستی را حمایت آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث دانست که در بحرانها با ایجاد پل هوایی انواع امکانات را برای آنها ارسال می کنند و امروز نیز اتاق جنگ صهیونیست ها را در دست گرفته اند و ابایی از گفتن آن هم ندارند؛ ولی کسی برای ناوهای آمریکایی به دریای مدیترانه آمده اند، ارزشی قائل نیست.

وی، خطاب به سران رژیم صهیونیستی و حامیان آنها تصریح کرد: مطمئن باشید ملت مسلمان فلسطین شما را به زانو درآورده است و تا اضمحلال کامل شما را تعقیب می کند. امروز دنیا، دنیای علم و آگاهی است و اعلام انزجار از جنایت های وحشیانه صهیونیست  در سراسر دنیا   نشانه بیداری و هوشیاری ملت های جهان است.

سردار شریف، با یادآوری روند غصب سرزمین فلسطین و رسیدن صهیونیست ها از چندهزار نفر به چندمیلیون نفر از طریق تخریب خانه و مزارع فلسطینیان، سلب امنیت آنها و ایجاد شهرک هایی که ساکنان آن پیاده نظام مسلح رژیم اشغالگر می باشد، اظهار کرد: نیروهای حماس و مقاومت با شناخت کامل دشمن این عملیات پیش دستانه و غافلگیرانه را انجام داند و یک پیروزی تاریخی بزرگ و ماندگار برای جبهه مقاومت رقم خورد و یک شکست غیرقابل ترمیم به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب برای صهیونیست ها شکل گرفت.

وی، تأکید کرد: اگر صهیونیست ها همه غزه را هم بمباران کنند؛ حیثیت نظامی و امنیتی آنها بازنخواهد گشت. شما مطمئن باشید رزمندگان مقاومت که این عملیات را انجام داده اند، صهیونیست را خوب شناختند و اگر دشمن حماقت کند و جنگ زمینی را شروع کند، برگ برنده دیگری توسط جریان مقاومت رو خواهد شد و یکبار دیگر خفت بزرگ تری را به صهیونیست ها تحمیل می کنند.

وی، گفت: مردان و زنان جریان مقاومت بویژه حماس و جهاد اسلامی باتجربه و شجاع هستند و دشمن را خوب می شناسند و مصمم هستند سرزمین های مادری خود را پس بگیرند و اراده خداوند تحقق خواهد یافت.

سردار شریف، افزود: امروز جریان مقامت توفنده تر، معنادارتر و جدی تر از همیشه است. رویکرد مقاومت و مبارزه شرایط را نسبت به گذشته متفاوت کرده است. خشم عمومی مردم فلسطین از تحمل 75سال تحقیر توسط صهیونیست ها سربرآورده است و رزمندگان راه را پیدا کرده اند و برای اولین بار در طوفان الاقصی بدون تکیه بر کسانی که غیر از حرف پشتیبانی نداشته اند، توانستند ژنرال های صهیونیستی را به زانو درآورند.

وی، برنده نهایی را جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین دانست و با اشاره به نقش امامین انقلاب و رهبری های حکیمانه ها در کسب پیروزی های بزرگ و سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران، دلیل هجمه به جایگاه رهبری معظم انقلاب را ناشی از شکست دشمنان دانست و گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولین باید با تمام وجود به این مردم خدمت کنند.

سردار شریف تصریح کرد: مردم ایران خادم و خائن را خوب می شناسند و گواه آن تشییع باشکوه سردار سلیمانی است که یک شاخص از هوشمندی مردم ایران است، که می دانند چه کسانی به آنها خدمت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها