خبرهای داغ:

اهدا ۱۴۵ کولر گازی به مردم مناطق محروم باغملک

همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) ۱۴۵ دستگاه کولر گازی از طرف بسیج سازندگی سپاه باغملک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد
کد خبر: ۹۵۴۹۴۲۸
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

  • با حضور ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، مسئول حفاظت ، جانشین فرماندهی ، اعضای شورای شهر ، روسای کمیته های باغملک و صیدون ، مسئول سازندگی ، خانواده های معظم شهدا و مددجویان صبح امروز ۱۴۵ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باغملک اهدا شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق داد تا برای نوکری مردم خدمت کنیم و این یک نعمت بزرگ است.

 

سرهنگ فاضل عارف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: مراجعه و نیاز مردم به ما از نعمت های خداوند است و بهترین کار خدمت به مردم است و طبق بیانات مقام معظم رهبری بهترین نعمت خدمت گزاری به مردم است و سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) توانست ۱۴۵ دستگاه کولر گازی به مردم نیازمند کمک کند.

 

وی بیان کرد: ما باید قدر دان نظام جمهوری اسلامی باشیم و هدف همه ما مردم داری است و انشالله که قدر دان این نظام که ثمره خون هزاران شهید است باشیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ادامه داد: فقیر کسی است که اهل بیت را دوست ندارد و اهل استکبار ستیزی و کفر نیست و مسلمان اگر داغ مسلمان را ببیند و برایش مهم نباشد مسلمان نیست و امیر المومنین(ع) می فرمایند خوش بحال کسی که به بندگان نیکی میکند و نتیجه آن را میبیند و برای معاد و قیامت خودش توشه جمع آوری می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید سبحان میرسالاری با اشاره به آیات و روایاتی عنوان کرد: کمک های دینی و فرهنگی نیز نیاز است و دوستداران مومنان کسانی هستند که دست دیگران را میگیرند و خداوند برای هر شخصی رزق و روزی معین کرده است و با نگاه تکدی گری اسلام نیز برخورد میکند.

 

رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در تمامی جبهه ها ، سنگر جبهه و جنگ و حتی اکنون که دشمن برای ما برنامه ریزی ها دارد خدمت رسانی میکند و دشمنان ما با رجز خوانی که دارند نمی توانند کاری از پیش ببرند.

 

جانعلی رضایی یادآور شد: در جبهه خدمت به محرومین سپاه پاسداران نیز در صف مقدم هستند و هدف نظام جمهوری اسلامی خدمت به مستضعفین است که از همه عوامل برگزاری این برنامه تشکر می کنیم.

 

یادآور میشویم که اهدای این کولرها با همکاری سپاه ناحیه باغملک و استان خوزستان ، بسیج سازندگی ، حفاظت ناحیه ، گروه جهادی شهید شیخ رضایی ، کمیته امداد امام خمینی(ره) باغملک و صیدون برگزار شد.

اهدا ۱۴۵ کولر گازی به مردم مناطق محروم باغملک

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار