خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: امروز اسرائیل و کشورهای حامی آن از اسلام می ترسند و این اسلام شیعه و سنی ندارد،کما اینکه امروز مردم فلسطین همه اهل سنت هستند ولی قلب ما برای آن ها می تپد.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۸۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

امروز اسرائیل و کشورهای حامی آن از اسلام می ترسند/دشمن ما، ولایت ، ستون این انقلاب را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبد کاووس در جمع مربیان صالحین حوزه خاتم الانبیاء صل الله علیه وآله گفت: امروز روز خسته شدن نیست و باید با تلاش مضاعف بتوانیم مقدمات ظهور امام عصر ارواحنافداه را بامجاهدت پشت سرولایت ومرجعیت فراهم کنیم.

وی افزود: رژیم کودک کش صهیونیستی در حال قتل عام کودکان و زنان بی گناه هست واین چهره واقعی دشمنی است که از دوران پیامبر اکرم(ص) همین آزار و اذیت ها را داشته اند.

حسینی عنوان کرد: حضرت امام واقعا بجا گفتند که اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد این رژیم را آب خواهد بردلذاورود تمام کشورهای مسلمان درنابودی اسرائیل کفایت میکند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس اظهار داشت: امروز اسرائیل و کشورهای حامی آن از اسلام می ترسند و این اسلام شیعه و سنی ندارد،کما اینکه امروز مردم فلسطین همه اهل سنت هستند ولی قلب ما برای آن ها می تپد.

این مقام مسئول اذعان داشت: برای ثابت قدم ماندن در راه و نقش آفرین و اثرگذار بودن باید مولفه هایی داشته باشیم. اولین شاخصه ایمان واقعی به خدا وعده های الهی را قبول داشتن است.توکل و توسل به اهل بیت ،بصیرت واقعی اهل تحلیل بودن وظیفه مابرای جهاد تبیین است. لذا درامورفرهنگی وتربیتی آستانه بردباری و صبر خود را بالا ببریم.پایگاه بسیج تقویت بنیه اعتقادی وامیدآفرینی رابا احیای محله اسلامی به جد دنبال کند.

وی در پایان تصریح کرد: این حکیم انقلاب در برابر دنیای کفر ایستاده و کشتی انقلاب را بدرستی هدایت میکند.مامفتخریم سرباز این ولایت باشیم.دشمن تلاش میکند ولایت که ستون این انقلاب است را بزند که نتوانسته بدلیل حضور شما بسیجیان در صحنه که باید قدر این نعمت عظمی ولایت را دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها