خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) گفت: نمازگزاران مسجد ولی عصر (عج) و بسیجیان پایگاه سرخه از دو بیمار محله با محوریت مسجدمحوری عیادت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۰۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کلاس آموزشی قرائت و ترتیل قرآن کریم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با همکاری کانون انتظار در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده دوره آموزش قرآن کریم به صورت هفتگی در رده نوجوانان در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: ویژه برنامه رحلت حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی بین مغرب و عشاء در مسجد برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای گروه سرود آسمان کانون انتظار در شب میلاد امام حسن عسکری (ع) در مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: ویژه برنامه تقدیر از اعضای گروه سرود بابت اجراهای یک سال اخیر به در عمارت تاریخی کلانتر (عمارت بادگیر) سمنان برگزار شد.

فیض با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری بودن برنامه ها بیان داشت: باتوجه به تاکید اهل بیت (ع) بر سرکشی از بیماران و دلجویی از آن ها، عیادت از ابوالقاسم احسانی و حسینعلی محسنی نمازگزار مسجد ولی عصر (عج) با حضور اعضای شورای پایگاه و نمازگزاران مسجد انجام شد.

همچنین نونهالان و کودکان بسیجی حلقه شهید علی رضا کلامی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه با هدف همدردی با فرزندان غزه، ثواب تلاوت قرآن را به روح فرزندان شهید غزه هدیه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها