جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در نبرد طوفان الاقصی شکستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۹۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری در اجلاسیه مجمع بسیحیان شهرستان ساوه گفت: هیئت‌های‌ اندیشه‌ورز به منظور اثر‌گذاری هر چه بیشتر برنامه‌های بسیج راه‌اندازی شده‌اند.

وی بیان کرد: در مجموعه بسیج تلاش بر این است که به دولت، برای رسیدن به اهداف بلندمدت کمک شود و برای اینکه اهداف کشور سیر انحرافی پیدا نکند، کمیته‌ها و هیئت‌های‌ اندیشه‌ورز پای کار آمده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بسیج همواره راه‌های نفوذ دشمن را بسته است، بنابراین این آمادگی باید حفظ شود تا با داشتن مواضع مشخص در فضایی آرام و مناسب به‌کار بپردازیم.

سردار عسگری هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز را بازوی توانمند، مؤثر و اثربخش مشورتی برای تمامی قسمت‌های بسیج دانست و گفت: موضوعات و مسائل را باید به هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز ارجاع داد تا با بررسی و مباحثه‌ای كه بر روی آن‌ها انجام می‌شود، به یك پختگی لازم برسند و پشتوانه‌ای قوی و منطقی برای تصمیم‌گیران و تصمیم سازان باشند.

وی با تاکید بر اینکه کار اصلی مجمع بسیحیان هم‌افزایی با ارکان‌ها و جلوگیری از موازی کاری است، افزود: در این بین باید مشکلات شهرستان شناسایی، اولویت‌بندی و راه حل‌هایی برای حل مشکلات‌ اندیشیده شود تا بتوانیم به دولت برای رسیدن به اهداف بلندمدت کمک نماییم‌.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: مردم و جوانان فلسطینی در عملیات «طوفان‌الاقصی» ضربه بزرگی به صهیونیست‌ها وارد کردند؛ کار بزرگی که رزمندگان جبهه مقاومت انجام دادند باعث نشاط در جامعه اسلامی شد و این موضوع را باید به مردم و جبهه مقاومت تبریک گفت.

حماس و جهاد اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند

سردار عسگری تصریح کرد: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در نبرد طوفان الاقصی شکستند.

وی با تأکید بر حمایت همه آزادی‌خواهان جهان از ملت مظلوم فلسطین، گفت: جنایت‌های اسرائیل با حمایت‌های آمریکا انجام می‌شود؛ رژیم صهیونیستی علاوه بر شکست در جنگ اطلاعاتی و نظامی که مصادیق آن در جریان عملیات طوفان الاقصی مشاهده شد، در نبرد شناختی با افکار عمومی منطقه و دنیا نیز عرصه را باخته و به بن‌بست رسیده است.

وی گفت: اگرچه جنگ ترکیبی علیه جبهه مقاومت سال‌هاست که آغاز شده، ولی اکنون به حساس‌ترین مرحله خود رسیده و رژیم صهیونیستی درست در زمانی که فکر می‌کرد، همه چیز برای آن‌ها آماده است، بیش از هر زمان دیگری متوجه مهارناپذیر بودن قدرت مقاومت شدند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی یک ضربه و شکست استراتژیک بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و کشتار و جنایات آن‌ها در غزه نشان دهنده درماندگی و آشفتگی این رژیم غاصب است، به رغم جنایت جنگی، کشتار‌های وحشیانه و کور، تخریب منازل، مساجد، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی، اما مقاومت فلسطین مقتدر است.

وی افزود: کشور‌های غربی به خصوص آمریکا با حمایت نظامی از رژیم غاصب صهیونیستی، رسانه‌های غربی نیز با تبلیغات گسترده، تصویری غیرقابل شکست برای ارتش صهیونیستی ساخته بودند ولی عملیات طوفان الاقصی این تصویر دروغین دستگاه اطلاعاتی و ارتش خیالی صهیونیست‌ها را به یک باره بر هم زد.

سردار عسگری با اشاره به اغتشاشات سال گذشته گفت: این اغتشاشات محصول جنگ ترکیبی دشمن بود و با این حال ملت عقب ننشستند و مثل کوه‌ ایستادند و امسال دیدید که دشمنان چطور خفت و خاری را به جان خرید.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که با تداوم‌ ایستادگی در مقابل جبهه باطل در نهایت پیروزیم و به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات