فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: دانش‌آموزان ما همواره با نگاه نفی استکبار در میدان‌ها حضور داشته و به جنگ با ظلم و ستم برخاسته‌اند که تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی گواه این مسئله است.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۷۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ ضمن گرامیداشت هفته روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان ما از ابتدای انقلاب تاکنون پای این نظام و انقلاب بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور گسترده این طیف در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم. 

وی افزود: دانش‌آموزان ما همواره با نگاه نفی استکبار در میدان‌ها حضور داشته و به جنگ با ظلم و ستم برخاسته‌اند که تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی گواه این مسئله است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: حماسه‌ آفرينی ملت ايران در دوران انقلاب همواره الگويی برای جهانيان بوده است و در يوم الله 13 آبان امسال نيز مردم ولايتمدار ايران اسلامی حماسه ديگری را خلق خواهند كرد.

سرهنگ مهدی ادامه داد: وظيفه ما اين است كه همواره حامی خون شهدا و آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) باشيم و در اين اوضاع حساس كه دشمن با تمام وجود به كشور فشار وارد كرده و تحريم ها را افزايش داده، مقاومت كنيم.
ایشان اظهار كرد: ملت بيدار، ولايتمدار و با بصيرت ايران اسلامی در سال های گذشته همواره در كنار مقام معظم رهبري و گوش به فرمان ايشان بودند، لذا عزت، اقتدار و افتخار امروز ما در جهان ناشی از مقاومت مردم ايران اسلامی در برابر دشمنان است.
وي خاطرنشان کرد: بايد با لبيك به منويات و فرمايشات مقام عظمای ولايت با حضور گسترده خود با توجه به شرایط خاص اکنون و جنایات وحشتناک صهیونیسم ها با حمایت و پشتیبانی آمریکا، در مراسم 13 آبان روزی تاريخی و به ياد ماندنی در تاريخ انقلاب خلق كنيم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات