طوفان‌الاقصی بزرگترین عملیات ترکیبی جهان بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گفت: طوفان‌الاقصی بزرگترین عملیات ترکیبی جهان بود که علیه رژیم صهیونیستی رقم خورد.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۵۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام ابراهیم پورجواد در جمع بازاریان و کسبه گفت: بزرگ ترین عملیات ترکیبی در طول تاریخ رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی انجام شد و این شکست بزرگی بود که غیر قابل ترمیم است و اگرتمام دنیا جمع شوند تا از اسرائیل پشتیبانی کنند توانایی ترمیم این شکست را ندارند.

وی اضافه کرد: امام موسی صدر در جمله ای درباره اسراییل این گونه می گوید که «ما اسرائیل را شر مطلق می دانیم، در دنیا هیچ چیز بدتر از اسراییل نیست، اگر شیطان و اسرائیل با یکدیگر بجنگند ما در کنار شیطان می ایستیم ، اگر اسراییل با کمونیست بجنگد ما در کنار کمونیست ها می ایستیم واگر اسراییل با جناح راست بجنگد ما در کنار جناح راست می باشیم و اگر با جناح چپ بجنگد ما در کنار جناح چپ هستیم».

وی افزود: اسرائیل یک حکومت موقت و با تاریخ ساختگی و جغرافیای غصبی بوده و هویت آن نیز جعلی است و شهروندان این کشور، شهروندان گذری می باشند و غالب آنها مهاجر بوده و برای این که در این کشور بمانند پول دریافت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره با بیان پوشالی بودن قدرت این رژیم گفت: اخباری که این رژیم به دنیا مخابره می کند دروغ است.

وی اضافه کرد: حامیان این کشور، حامیان ظالم و اجاره ای می باشند و بزرگ ترین حامی آن آمریکا است و رهبر انقلاب نیز در این باره فرمودند " تمام برنامه های هفته گذشته این رژیم توسط آمریکا تدوین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار