خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: در همه جنایات رژیم پهلوی علیه ملت ایران ردپای آمریکا دیده می‌شود، اما بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا به ذلت افتاده و توان مقابله با هیچ ملت آزاده‌ای را ندارد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۵۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

سرهنگ سرهنگ علیرضا ایراندوست مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: پرونده رژیم طاغوت پهلوی پر از جنایات علیه ملت ایران است، جنایاتی که پشتوانه همه آن‌ها آمریکا بود. آمریکایی که برای به چپاول بردن سرمایه ملت ایران، از ظلم‌های پهلوی علیه ملت ایران حمایت می‌کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه جنایت‌ رژیم پهلوی قابل انکار نیست و همه این‌ها در تاریخ ثبت‌شده است، اظهار کرد: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند تا پرونده رژیم پهلوی را پاک‌کنند و به‌جای آن، دروغ تحویل نسل جدید دهنداینها باید بدانند که این تلاش‌ها بیهوده است.

وی افزود: کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در پرونده سیاه رژیم طاغوت پهلوی ثبت‌شده است و نسل جدید باید بداند که این رژیم چه بلایی سر دانشجویان و دانش‌آموزان آزادی‌خواه آورده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با تاکید بر اینکه دشمنان از غفلت مسئولین در بازخوانی جنایات پهلوی و تبیین آن برای نسل جوان استفاده کرده‌اند تصریح کرد: دشمنان قصد دارند تا چهره اصلی این رژیم منفوری که بیشترین فقر و فلاکت مردم مختص به آن دوران بود را پنهان کنند تا نسل جدید را فریب دهند. 

سرهنگ ایراندوست اضافه کرد: دشمن قصد دارد تا رژیم پهلوی را با وجود غارت سرمایه ملی مردم ایران، یک رژیم مردمی معرفی کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم با بیان اینکه دشمن، به ‌دروغ رژیم پهلوی را دلسوز دانش‌آموزان و دانشجویان معرفی می‌کند، تصریح کرد: به نسل جوان توصیه می‌کنیم تا خودشان با مطالعه و تحقیق، خوی اصلی این رژیم را بررسی کنند. اگر به کتاب‌ها و خاطرات مدیران دوران پهلوی مراجعه کنند، به‌صراحت ظلم‌ها و جنایات پهلوی در حق ملت ایران را مشاهده می‌کنند.

سرهنگ ایراندوست با تاکید بر اینکه آمریکا رو به افول است، عنوان کرد: در همه جنایت رژیم پهلوی علیه ملت ایران، ردپای آمریکا دیده می‌شود. آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سروری و سالاری می‌کرد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مدام ایران را تهدید و انواع تحریم‌ها را بر علیه ایران متحمل کرده است.

وی با بیان اینکه، بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا به چنان ذلتی افتاده است که از تهدید ایران واهمه دارد، تصریح کرد: این ذلت و خواری باید برای همه مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و نسل جدید تبیین شود.

سرهنگ ایراندوست با تصریح بر اینکه آمریکا همچنان ظالم است، اما دیگر آن قلدر قدرتمند سابق نیست که بتواند با اهداف زورگویانه خود به کشورهای مختلف برسد، گفت: کشورهای آزادی‌خواه با الگوگرفتن از رفتار و منش ایران در مقابل استکبار ازجمله آمریکا، ایستادگی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه افول آمریکا کاملاً آشکار است، ابراز کرد: در حوادث اخیر و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و غزه، افول آمریکا کاملا آشکار شده است و حتی آمریکا توان کمک به رژیم صهیونیستی را مانند گذشته ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات