خبرهای داغ:
مادر شهیده راضیه کشاورز شهیدحادثه تروریستی حسینه رهپویان وصال شیراز :
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مادر شهیده راضیه کشاورز شهیدحادثه تروریستی حسینه رهپویان وصال شیراز در جمع دانش آموزان ارسنجان حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۶۰
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مادر شهیده راضیه کشاورز شهیدحادثه تروریستی حسینه رهپویان وصال شیراز در جمع دانش آموزان ارسنجان حضور یافت.

خانم مریم سعدی مادر شهیده راضیه کشاورز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و بیان اهمیت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گفت: خداوند دسته گلی از گلهای بهشتی به ما عطا کرد و نعمت شهادت را نصیب او کرد و در راستای شکر این نعمت خداوند رسالتی بزرگ را بر گردن ما گذاشته است.

وی افزود: از روزی که دخترم به قافله شهدا پیوست، به او قول دادم: دعا کند بتوانم پیام رسان خونش باشم و پیامش رو به هم سن و سالانش برسانم و وظیفه خود می دانم پرچمی که راضیه به دستم داده را برای اینکه زیر دینش نباشم به دیگری بدهم و به همین خاطر از روز شهادت دخترم از پای ننشسته همه جای ایران لازم باشد میروم و از شهیده راضیه می گویم و با توجه به اینکه شهدا در اوج اخلاص هستند قطعا پیام شهدا تاثیر گذار است .

 سعدی اظهار داشت: هر جا سخن از شهید وشهادت می شود، صحبت از جنگ و نبرد به میان می آید، اما دشمنان اسلام و ائمه با دستوری که از آمریکا، انگلیس و نوکرانشان گرفته بودند در مجلس امام حسین (ع) 14 نفر از بهترین جوانان شیراز را به شهادت رساندند.

مادر شهیده راضیه کشاورز افزود: شهادت دو وجه دارد یکی ناراحتی و غم از دست دادن عزیز ولی مهمتر از آن سعادت لقاءالله است که عرفا سالیان سال تلاش می کنند تا به آن برسند، زیرا شهادت قله سعادت است.

وی ادامه داد: شهیده راضیه کشاورز از لحاظ تحصیلی و معنوی ممتاز بود و در کنار تحصیل، در حفظ قرآن کریم، ورزش کاراته و خط ونقاشی بسیار موفق بود و همیشه خود را مدیون شهدایی چون حسین فهمیده که هرگز آنها را ندیده بود می دانست.

 سعدی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در فلسطین گفت: در غزه هر لحظه کربلا اتفاق می افتد و کودکان مظلوم و بی گناه به خاک و خون کشیده می شوند.

مادر شهیده کشاورز، شهدا را دلاورمردانی دانست که یک تنه در مقابل تمام مستکبران عالم ایستادند.

و افزود: با شهدا مأنوس باشید، از شهدا درس بگیرید، سیره شهدا را در زندگی خود پیاده کرده و از خانواده معظم شهدا سرکشی کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار