خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

امروز کشورهای غیراسلامی هم به دفاع از مردم غزه برخاسته اند/طوفان الاقصی باعث شکستی سنگین و غیر قابل جبران برای رژیم اشغالگر شد

سردار حمید مازندرانی گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی مقابله با استکبار و استکبار ستیزی است. ما با دل و جان پای کار رهبرمان ایستاده ایم و منتظر اشاره ای از طرف رهبرمان هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۳۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

امروز کشورهای غیراسلامی هم به دفاع از مردم غزه برخاسته اند/طوفان الاقصی باعث شکستی سنگین و غیر قابل جبران برای رژیم اشغالگر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حمید مازندرانی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا در نشست بصیرتی با موضوع تبیین مسائل سیاسی روز گفت: رژیم صهیونیستی برای این که به خودشان موجودیت بدهد از هیچ کاری، همچون کشتار وسیع کودکان و زنان و افراد سالخورده دریغ نمی کند ولی این کار آنها از طرفی باعث شد تا ماهیت این رژیم کودک کش برای مردم دنیا مشخص شده و به عمق اهداف این رژیم پی ببردند، به صورتی که امروزه علاوه بر کشورهای اسلامی در کشورهای غیر اسلامی نیز مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات کرده و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم میکنند.
وی در ادامه اظهار داشت: اقدامات غافلگیرانه نيروهاي حماس در قالب طوفان الاقصی باعث شکستی سنگین و غیر قابل جبران برای رژیم اشغالگر شد که به فروپاشی و سرنگونی این رژیم منحوس سرعت زیادی بخشید.
مازندرانی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی مقابله با استکبار و استکبار ستیزی است. ما با دل و جان پای کار رهبرمان ایستاده ایم و منتظر اشاره ای از طرف رهبرمان هستیم. ما همانند تیر در کمان آماده ی اشاره ایم. امروز آزمایش سختی برای همه ماست، ما باید پشت سر امام جامعه باشیم و حرکت کنیم نه جلوتر و نه عقب تر، ما باید آمادگی خود را حفظ کنیم تا در زمان مناسب و در مکان مناسب اقدامات مفید و موثر انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار