خبرهای داغ:
نشست قرارگاه محله محوری ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و اعضای مجمع مدیران محلات این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۹۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست قرارگاه محله محوری ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم، هیئت رییسه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، فرماندهان و مسئولان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر این ناحیه و اعضای مجمع مدیران محلات برگزار شد.

سردار کبیری‌پور با اشاره به مبانی فکری امام خمینی(ره) در فعالیت‌های مردمی، اظهار داشت: مدیران محلات، پیشران حرکت‌های جهادی در مردمی‌سازی فعالیت‌ها می‌باشند.

وی افزود: مدیران محلات در واقع رابط بین بسیج و عموم مردم هستند و با آگاهی از وضعیت محله، نقاط قوت و ضعف آن می‌توانند اقدامات جهادی را در برطرف کردن مشکلات و اجرای فعالیت‌های اجتماعی یاری نمایند.

سید مهدی موسوی معاون بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز در این جلسه با بیان اهمیت حضور مدیران محلات، گفت: بسیاری از مدیران محلات، مشکلات محله خود را با آگاهی، ارائه راه‌حل‌های مناسب و با کمک مجموعه بسیج در حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج می‌توانند به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات