خبرهای داغ:

دوره تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج بهبهان

دوره و تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج بهبهان با حضور مسئولین رده های بسیج اقشاری و محلات در قالب نشست سیاسی و مسائل روز برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۵۱۱۲۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: سرهنگ دو پاسدار سید مسلم سیادت مسئول معاونت سیاسی و تربیت آموزش سپاه ناحیه بهبهان در این گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان نمود؛ دوره تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج بهبهان ویژه فرماندهان و مسئولین رده های اقشاری و محلات بسیج با حضور دکتر لارتی کارشناس مسائل سیاسی در قالب نشست سیاسی و روشنگری با بررسی مسائل روز در راستا تقویت و بهره مندی سیاسی و تربیتی و آموزشی مسئولین رده های بسیج برگزار گردید .

 

در این نشست دکتر لارتی نسبت به بررسی مسائل منطقه و فلسطین مظلوم پرداختند و افزودند؛ امروز جبهه مقاومت پیروز تر از همیشه از ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد و جوانان مقاومت با عزمی راسخ رژیم صهیونیستی را شکست و به پیروزی خواهند رسید.

 

در ادامه وی گفت ؛ این جنایت تأسف‌بار در حالی رقم خورد که کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر، چشمانشان را عامدانه بر روی فجایع این روزهای مردم مظلوم فلسطین بسته‌اند و بی‌رحمانه از جبهه کفر حمایت می‌کنند. اما عملیات بزرگ طوفان الاقصی شکست بزرگی برای این رژیم و حامیانش به وجود آورده و در آینده نزدیک با آزاد سازی سرزمین های اشغالی رقم خواهد زد ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار