دعوت فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

سردارسرتیپ دوم پاسدارحمید دامغانی و حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی طی پیامی از مردم استان گیلان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز؛ ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۲۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

 

دعوت فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان از مردم استان برای حضور در  راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، روزسرافرازی ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی است که جوانان برومند این آب و خاک مقدس، پرچم مردانگی، ایثار و پرچم استقلال و آزادی و حمایت از مظلومان و مستضعفان را در جهان برافراشتند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت ،سردارسرتیپ دوم پاسدارحمید دامغانی و حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی طی پیامی از مردم استان گیلان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز؛ ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

 

در این پیام مشترک آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

 

و خداوند کسانی را که یاری او کنند، یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است

(سوره حج، آیه ۴۰)

 

در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است.

 

مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند.

 

رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

 

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.

اینجانبان با تاکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامی‌داشت این روز مهم، از عموم مردم شیعه و شهید پرور استان گیلان برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

سردارسرتیپ دوم پاسدارحمید دامغانی؛ فرمانده سپاه قدس گیلان 

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات