مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زر آباد با حضور مسئولین و اعضای شورای تامین شهرستان زر آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۲۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زر آباد، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در این مراسم با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی گفت: رژیم صهیونسیتی یک رژیم غاصب بوده و است و اینگونه که دارند بمب های خود را بر سر زنان و کودکان مظلوم غزه می‌ریزند و حتی به بیمارستانهای غزه را هم بمباران کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان افزود: رژیم صهیونسیتی یک غده سرطانی است و انشاالله کشورهای مسلمان دنیا به خود بیایند و با هم متحد شوند علیه این غده سرطانی و نجات مردم مظلوم غزه دست به کار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور در ادامه مراسم تکریم و معارفه ضمن تقدیر و تشکر از مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زر آباد گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میز نشینی نیست بلکه خدمت گذاری به مردم شریف ایران اسلامی است که مسئولینی که در هر سمت و پستی باشند در حد همان جایگاه پاسخگو هستند و پاسخگو خواهند بود.

در پایان مراسم از مسئول سابق تکریم و حجت الاسلام والمسلمین یونس مرادقلی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زر آباد معارفه شد.

ارسال نظرات